  • 11. Data: 2013-05-27 06:49:30
    Temat: Re: Alior Sync i nowa strona logowania - kolejne kuriozum
    Od: zgred <z...@e...com>

    W dniu 2013-05-26 21:56, gral pisze:

    > Mille też pojechało po bandzie... Od dziś nie da się wkleić "Millekodu",
    > czyli loginu. Trzeba k... wklepać. DB ma tak od zawsze, dlatego nie
    > używam dziada, a Mille używam. To znaczy do dziś używałem :(
    > Ten zamach na copy/paste będzie ich kosztować utratę klienta :P

    Nie wiem... ja tam numery klienta zawsze wklepuję. Jakoś-tak... pamiętam
    je. Więcej roboty miałbym z odszukaniem numeru (trza jakiś plik znaleźć,
    otworzyć, najechać, zaznaczyć i dopiero wtedy ^C-AltTab-^V). A te 8
    cyfr, jeszcze z klawiatury numerycznej idzie błyskiem.
    Nie dajmy się odmóżdżyć, przynajmniej nie do końca :)

    Po drugie primo - właśnie sprawdziłem i da się wkleić skopiowany z
    notatnika millekod. Przynajmniej na stronie:
    https://www.bankmillennium.pl/osobiste/Default.qz?La
    nguageID=pl-PL

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Zgred.

  • 12. Data: 2013-05-27 11:41:34
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 27 May 2013 00:42:36 +0200, desertman napisał(a):

    > Jeżeli używasz Firefox, to dałoby się to (najprawdopodobniej) rozwiązać
    > instalując dodatek Greasemonkey i pisząc skrypt który by usuwał blokadę
    > wklejania dla pola "Numer identyfikacyjny" , ale to temat już dla mnie
    > nie na dzisiaj ;).

    Kombinujecie i kombinujecie, a wystarczy prosty plugin:
    https://addons.mozilla.org/pl/firefox/addon/annoyanc
    e-remover/

    Trzeba tylko w pliku podmienić maksymalną wersję Firefoksa np. na 100, bo
    autor zakończył rozwój na 3.5. Ale działa bez pudła do dziś.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 13. Data: 2013-05-27 16:51:18
    Od: Ronaldinho <e...@g...com>

    Loguje/wylogowuje się z synca bez problemow, nie wyskakuja mi żadne banery i inne
    cuda. Sprawdz sobie ustawienia przeglądarki. Korzystam zamiennie z firefoxa i chroma,
    synek smiga az milo;)

  • 14. Data: 2013-05-27 18:42:45
    Od: szogun <r...@g...com>

    Ja nie mam problemów z logowaniem, pomimo używania adblocka. Btw, podobają mi się
    tipy bezpieczeństwa. Może się ludzie wreszcie nauczą jak odróżniać strony phisingowe.

  • 15. Data: 2013-05-27 20:09:19
    Od: desertman <d...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-05-27 11:41, Borys Pogoreło pisze:

> [...]
    >
    > Trzeba tylko w pliku podmienić maksymalną wersję Firefoksa np. na 100, bo
    > autor zakończył rozwój na 3.5. Ale działa bez pudła do dziś.

    A widzisz, tego nie znałem - przyda się.

  • 16. Data: 2013-05-28 11:35:01
    Od: mucher <m...@g...com>

    On May 26, 2:22 pm, xbartx <b...@h...net> wrote:
    > Właśnie się logowałem i zobaczyłem, że synek idzie dalej w najlepsze ze
    > zmianami bankowości na nową modłę, bo w zasadzie tylko tutaj jeszcze
    > reklam nie było a to przecież całkiem dobrze uczęszczane miejsce.
    > Niedługo będzie tak jak na stronach z darmowych hostingiem plików - nie
    > wiadomo w które "pobierze/zaloguj" celować ;)

    O - ale jest jedna zmiana na plus - przelew zdefiniowany można teraz
    wykonać z ekranu głównego bez chrzanienia się w piętnaście kliknięć i
    wizardów.

    mucher