  • Data: 2009-02-20 19:46:04
    Temat: Alior a bankomaty BZWBK
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dziś spotkała mnie niemiła niespodzianka. Chciałem skorzystać z
    bankomatu należącego do BZWBK a bankomat odmówił wypłaty i wyświetlił
    komunikat że nie obsługuje tego typu karty :( Na infolinii
    dowiedziałem się że problem jest im znany i na razie można zapomnieć o
    możliwości wyciągania pieniędzy w bankomatach BZWBK .

    Pewnie karta Aliora działa we wszystkich bankomatach na całym świecie
    również tak niezawodnie jak w tych Bezetu :)
    --
    pozdrawiam,
    Erazmus