  • 11. Data: 2009-02-21 17:59:52
    Temat: Re: Alior a bankomaty BZWBK
    Od: trójąca_legómina <s...@d...pl>

    On Fri, 20 Feb 2009 11:46:04 -0800 (PST), Jacek Erazmus wrote:

    > Pewnie karta Aliora działa we wszystkich bankomatach na całym świecie
    > również tak niezawodnie jak w tych Bezetu :)

    Niestety nie udało mi się wypłacić kasy kartą Aliora ani w Austrii ani w
    Maroku. Karta mBanku działała bezproblemowo. Hasło aliora dot. darmowych
    wypłat na całym świecie jest IMO lekko naciągane :) (oczywiście biorąc pod
    uwagę moje dotychczasowe doświadczenia).

    Aha, w Austrii pojawił się komunikat, że transakcja odrzucona przez bank :)

  • 12. Data: 2009-02-21 18:04:06
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:gnp3l7$8th$1@inews.gazeta.pl, *lelek* wrote:
    > Użytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisał w wiadomości

    > A bankomaty Eurobanku obsługują karty Maestro/MasterCard bo coś mi się
    > wydaje że tylko VISĘ,

    Dobrze ci sie wydaje, wiec nie mozna miec pretensji do Aliora akurato o
    bankomaty Eurobanku - bo sa tylko Visa.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 13. Data: 2009-02-21 18:07:43
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "darnok" <d...@a...spam.ch> wrote in message

    > Dobrze ci sie wydaje, wiec nie mozna miec pretensji do Aliora akurato o
    > bankomaty Eurobanku - bo sa tylko Visa.

    Ostatnio sie przygladalem i bylo logo VISA i MasterCard.

    MK

  • 14. Data: 2009-02-21 18:29:13
    Od: "M.K." <m...@g...pl>

    Ta sama sytuacja dzisiaj w Krakowie : bankomat PEKAO SA zlokalizowany w
    Centrum Handlowym Zakopianka.

  • 15. Data: 2009-02-22 22:14:41
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 21 Lut, 13:25, "Seba" <b...@g...pl> wrote:

    > wy=B6=
    > zapomnie=

    > a nie miales problemow z tą karta przy platnosciach z chipem ?
    > bankomaty wbk w wiekszosci są zgodne z emv, moglo byc tak ze trafiles na
    > taki bankomat i nie udalo mu sie odczytac danych z chipa (czasem wystarczy
    > lekkie przybrudzenie procesora), fallback do paska u myślącego właściciela
    > bankomatu jest niemozliwy - dlatego odrzuca transakcje. Ale moze byc
    > oczywiscie inny powod

    Nie płaciłem jeszcze tą kartą ale wypłacałem pieniądze w POSie na
    poczcie i nie było problemów.
    Ciekawy jestem jak wygląda akceptowalność karty Aliora przez bankomaty
    Banków Spółdzielczych ;) W końcu klient Alior Banku może spodziewać
    się takich przywilejów, które do tej pory dostępne były tylko dla
    nielicznych ...

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 16. Data: 2009-02-23 15:32:53
    Od: "LadyRoot" <l...@a...pl>

    > Dobrze ci sie wydaje, wiec nie mozna miec pretensji do Aliora akurato o
    > bankomaty Eurobanku - bo sa tylko Visa.

    Dziwne - mnie się udało wypłacić kasę kartą Maestro Pekao. Przynajmniej w
    tym bankomacie w CH Arkadia w Wawie.

    --
    LadyRoot

    The future is not what it used to be.

  • 17. Data: 2009-02-24 14:52:36
    Od: "Seba" <b...@g...pl>

    lelek <l...@g...pl> napisał(a):

    > A bankomaty Eurobanku obsługują karty Maestro/MasterCard bo coś mi się
    > wydaje że tylko VISĘ,
    >
    > Pozdawiam,
    >
    > lelek

    ?????? czemu mieliby rezygnowac z zarobku na wyplatach z MC/EC ?