-
1. Data: 2009-10-03 17:32:22
Temat: Alior - błąd karty lub błąd czytnika
Od: Mithos <f...@a...pl>
Taki oto komunikat ("Błąd karty lub błąd czytnika") pojawił mi się w
bankomacie ING, podczas próby wypłaty gotówki. Oczywiście kwota została
zablokowana i pomniejszyła moje saldo. Czekać z reklamacją czy składać
od razu ? Dzisiaj oczywiście nie ma szans się dodzwonić.
W jaki sposób Alior zachowuje się w takowych sytuacjach ?
--
Mithos
-
2. Data: 2009-10-03 18:34:05
Temat: Re: Alior - błąd karty lub błąd czytnika
Od: "Seba" <b...@W...gazeta.pl>
Mithos <f...@a...pl> napisał(a):
> Taki oto komunikat ("Błąd karty lub błąd czytnika") pojawił mi się w
> bankomacie ING, podczas próby wypłaty gotówki. Oczywiście kwota została
> zablokowana i pomniejszyła moje saldo. Czekać z reklamacją czy składać
> od razu ? Dzisiaj oczywiście nie ma szans się dodzwonić.
>
> W jaki sposób Alior zachowuje się w takowych sytuacjach ?
>
>
dopoki sie nie zaksieguje to nie masz co reklamowac, musisz niestety
poczekac az blokada spadnie
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/