  • 11. Data: 2010-03-24 19:37:30
    Temat: Re: Alior debetowa dziala w sieci!
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    scream pisze:

    > Owszem. MC nie działał w sieci.

    Przypominałem sobie, że jednak działał. Co prawda ja go nigdy nie użyłem
    w sieci, ale żona użyła swojego. Przez Polcard przeszło bez problemu.

    --
    MiCHA

  • 12. Data: 2010-03-24 21:05:25
    Od: Szymon M <s...@n...o2.pl>

    W dniu 10-03-24 17:06, scream pisze:

    > No niesamowite, cuda jakieś :)
    > Odebralem swojego MC do konta firmowego[...]

    Dziękuje, dobranoc ;)

  • 13. Data: 2010-03-24 21:45:15
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 24 Mar 2010 22:05:25 +0100, Szymon M napisał(a):

    > Dziękuje, dobranoc ;)

    To niech mi ktoś wytłumaczy jaki sens miało oferowanie dwóch różnych MC
    przez Alior. Ten bank jest nielogiczny.

    --
    best regards,
    scream

  • 14. Data: 2010-03-24 23:59:14
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    AG <a...@g...com> wrote:

    > Wypulka zawsze dziala w necie...

    Ani debetowa MC do konta osobistego ani do firmowego w Aliorze nie jest
    wypukła.

    a.

  • 15. Data: 2010-03-25 04:31:37
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    AG <a...@g...com> had the courage to write:

    > Wypulka zawsze dziala w necie...

    Skąd to wymyśliłeś???

  • 16. Data: 2010-03-25 06:23:09
    Od: BK <b...@g...com>

    On Mar 25, 12:59 am, w...@a...pl (Wemif) wrote:

    > Ani debetowa MC do konta osobistego ani do firmowego w Aliorze nie jest
    > wypukła.
    >
    > a.

    Karty debetowe MC sa wypulke. Maestro nie.

    http://www.aliorbank.pl/pl/klienci_indywidualni/kont
    a_osobiste/konto_z_lokata_nocna

    Do konta osobistego możesz wybrać:

    1. wypukłą kartę Debit MasterCard(R) PayPass(tm) lub
    2. wypukłą kartę Debit MasterCard z wybranym wizerunkiem lub
    3. płaską kartę Maestro, dostępną również "od ręki" w oddziale.

  • 17. Data: 2010-03-25 06:24:07
    Od: BK <b...@g...com>

    On Mar 24, 7:05 pm, w...@a...pl (Wemif) wrote:

> [...]
    > wiem, nie mam takiej), a MC do konta firmowego nie działała w sieci i właśnie

    dokladnie tak

  • 18. Data: 2010-03-25 06:28:04
    Od: BK <b...@g...com>

    On Mar 24, 10:45 pm, scream <n...@p...pl> wrote:

> [...]
    > best regards,
    > scream
    > Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

    Jest master card debit do kont osobistych i master card business dla
    firm. MC ma po prostu odrebne brandy dla klientow indywidulanych i
    biznesowych.

  • 19. Data: 2010-03-25 06:42:52
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 24 Mar 2010 22:45:15 +0100, scream napisał(a):

    > To niech mi ktoś wytłumaczy jaki sens miało oferowanie dwóch różnych MC
    > przez Alior. Ten bank jest nielogiczny.

    Bo rynek indywidualny i biznesowy to dwa zupełnie różne segmenty z
    zupełnie różnymi potrzebami i priorytetami.

    --
    xbartx

  • 20. Data: 2010-03-25 07:21:51
    Od: AG <a...@g...com>

    On 25 Mar, 05:31, "kashmiri" <n...@n...com> wrote:
    > AG <a...@g...com> had the courage to write:

    > Skąd to wymyśliłeś???

    Z doświadczenia. O ile wiesz czym się różni wypukła od zwykłej :-)