  • 1. Data: 2009-08-06 14:50:33
    Temat: Alior dostałem 100 PLN :)
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Dzisiaj otrzymałem konkursowe 100 PLN na rachunek KK, a więc jestem
    zadowolony :)

    Mam natomiast takie pytanie : czy ktoś posiada dwie KK w Alior jako
    osoba fizyczna ? Interesuje mnie (chwilowo) karta samochodowa
    (zwłaszcza, że dają 100 PLN w prezencie).

    Zdolność kredytowa mi wyjdzie (tzn. na pewno dostałbym jedna kartę z
    sumarycznym limitem tych dwóch) ale nie wiem czy jest to możliwe.

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2009-08-06 15:11:47
    Temat: Re: Alior dostałem 100 PLN :)
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Mithosie!

    W czwartek, 6 sierpnia 2009, o godz. 16:50:33, napisałeś na temat: "Alior
    dostałem 100 PLN :)"
    Mithos f...@a...pl, news:h5eqk4$5nh$1@news.onet.pl

    > Dzisiaj otrzymałem konkursowe 100 PLN na rachunek KK, a więc jestem
    > zadowolony :)

    Nie mam tej karty ni konta tam. Ale nasuwa się pytanie czy te dodatkowe 100
    zł też będziesz musiał spłacić jak je wydasz? ;)

    --
    Hej!
    TZ

    - Mała Nel strasznie rozpłakała się i w ten sposób dzieci znaczyły drogę. -

  • 3. Data: 2009-08-06 18:53:06
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Mam natomiast takie pytanie : czy ktoś posiada dwie KK w Alior jako
    > osoba fizyczna ? Interesuje mnie (chwilowo) karta samochodowa
    > (zwłaszcza, że dają 100 PLN w prezencie).

    Ciekawa karta, zwłaszcza, że moja samochodowa GE powoli się kończy...Mam
    już jedną kk w Alior i zastanawiam się czy dla tego dodatkowego 0,5%
    warto brać drugą?

    POza tym rozwaliła mnie informacja, że dają 1% zniżki przy kupnie polisy
    w L4. Jak ktoś płaci za ww. polisę kk z Citi to dostaje 5% rabatu
    (przetestowane na sobie)!!!

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2009-08-06 18:59:01
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS pisze:
    > Ciekawa karta, zwłaszcza, że moja samochodowa GE powoli się kończy...Mam
    > już jedną kk w Alior i zastanawiam się czy dla tego dodatkowego 0,5%
    > warto brać drugą?

    Jeszcze dają 100 PLN w prezencie.

    > POza tym rozwaliła mnie informacja, że dają 1% zniżki przy kupnie polisy
    > w L4. Jak ktoś płaci za ww. polisę kk z Citi to dostaje 5% rabatu
    > (przetestowane na sobie)!!!

    W dodatku karta ma na sobie logo Link 4, a oferta (1%) zniżki jest
    raczej żenująca.

    --
    Mithos

  • 5. Data: 2009-08-06 19:02:01
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Jeszcze dają 100 PLN w prezencie.

    to jest jakiś argument i chyba największy atut tej karty

    > W dodatku karta ma na sobie logo Link 4, a oferta (1%) zniżki jest
    > raczej żenująca.

    jedno i drugie to porażka ;-(

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2009-08-06 19:05:04
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS pisze:
    > jedno i drugie to porażka ;-(

    Mnie ta karta interesuje na chwilę (o czym pisałem). Zgarnę 100 PLN,
    poużywam trochę do tankowania paliwa, a za 11 miesięcy zamknę.
    Oczywiście o ile zdecyduję się o nią aplikować i ją dostanę.

    --
    Mithos

  • 7. Data: 2009-08-06 19:06:17
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Mnie ta karta interesuje na chwilę (o czym pisałem). Zgarnę 100 PLN,
    > poużywam trochę do tankowania paliwa, a za 11 miesięcy zamknę.
    > Oczywiście o ile zdecyduję się o nią aplikować i ją dostanę.

    oki, 100 zł to ponad 20l paliwa z Motokarty miałem wkrótce rezygnować
    (nie wyrobiłem limitu) więc zamienię ją na kk Aliora (ciekawe czy dadzą
    mi drugą)...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2009-08-07 06:07:19
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 6 Sie, 21:06, RobertS wrote:

    > oki, 100 zł to ponad 20l paliwa z Motokarty miałem wkrótce rezygnować
    > (nie wyrobiłem limitu) więc zamienię ją na kk Aliora (ciekawe czy dadzą
    > mi drugą)...

    Jestem w takiej samej sytuacji: kończy mi się autokarta GE, a w
    Aliorze mam już KK (ze 100zł za konkurs).
    Też bym chciał skorzystać z kolejnych 100zł, więc dajcie znać, czy
    udało się Wam wyrobić w Aliorze drugą KK :)
    --
    pozdr.
    ls

  • 9. Data: 2009-08-07 14:42:46
    Od: pytajnik <d...@g...com>

    On 6 Sie, 20:53, RobertS <b...@x...pl> wrote:
    [...]
    > POza tym rozwaliła mnie informacja, że dają 1% zniżki przy kupnie polisy
    > w L4. Jak ktoś płaci za ww. polisę kk z Citi to dostaje 5% rabatu
    > (przetestowane na sobie)!!!

    Nie nie. Zniżki jest 10%. 1% odzyskujesz jako premię:
    http://www.aliorbank.pl/pl/klienci_indywidualni/kart
    y_kredytowe/karta_kredytowa_samochodowa

    ==
    Jak działa karta Samochodowa?
    To bardzo proste. Robisz zakupy kartą, a my po zakończeniu każdego
    cyklu rozliczeniowego obliczamy przysługującą Ci Premię. Są dwa
    rodzaje Premii:

    1,5% premii na zakup paliwa - premia od transakcji bezgotówkowych
    wykonanych na stacjach benzynowych, która obniża zadłużenie Twojej
    karty;
    1% premii na zakup polisy w Link4 - premia ta gromadzona jest od
    pozostałych transakcji bezgotówkowych (z wyłączeniem przelewów z
    rachunku karty) a Ty decydujesz kiedy ją wykorzystać.
    ==

    Karta Samochodowa to także inne korzyści!

    Otrzymujesz 100 zł w prezencie po dokonaniu pierwszej transakcji
    bezgotówkowej;
    Decydując się na zakup ubezpieczenia w Link4 możesz uzyskać 10% zniżki
    na:
    Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów
    mechanicznych (OC) wraz z oferowanymi łącznie ubezpieczeniami
    Informacja Prawna 24 oraz Program Pomocy 24;
    Auto Casco (AC);
    Dom 24;
    Dom Plus 24.
    ==

    Pozdrawiam,
    D.

    --
    http://autogaz-instalacje.pl - Autogaz - Instalacje
    LPG i CNG; Porady eksperta!

  • 10. Data: 2009-08-07 16:59:33
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 7 Sie, 16:42, pytajnik <d...@g...com> wrote:

    W porównaniu do GE, zwłaszcza złotej wersji Autokarty, wynalazek
    aliora to kpina. A współpraca z kombinatorami z Link-4 mówi sama za
    siebie. Żaden przyzwoity warsztat nie naprawi auta bezgotówkowo, jeśli
    wystawcą polisy jest ten "ubezpieczyciel".