  • 1. Data: 2012-06-18 16:38:53
    Temat: Alior-leży i kwiczy?
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@W...gazeta.pl>

    po porawnym zalogowaniu: pusta strona ?!

  • 2. Data: 2012-06-18 16:43:30
    Temat: Re: Alior-leży i kwiczy?
    Od: "Konfabulator" <w...@N...gazeta.pl>

    Zbigniew Demidowicz <d...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > po porawnym zalogowaniu: pusta strona ?!

    U mnie działa.

  • 3. Data: 2012-06-18 16:44:29
    Od: komarek <m...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 czerwca 2012 16:38:53 UTC+2 użytkownik Zbigniew Demidowicz
    napisał:
    > po porawnym zalogowaniu: pusta strona ?!

    U mnie albo się ślimaczy strasznie, ale wyskakuje "błąd aplikacji" i wywala na stronę
    logowania :(

  • 4. Data: 2012-06-18 17:02:09
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@N...gazeta.pl>

    komarek <m...@g...com> napisał(a):

    > W dniu poniedzia=B3ek, 18 czerwca 2012 16:38:53 UTC+2 u=BFytkownik Zbigniew=
    > Demidowicz napisa=B3:
    >
    > U mnie albo si=EA =B6limaczy strasznie, ale wyskakuje "b=B3=B1d aplikacji" =
    > i wywala na stron=EA logowania :(

    Może to te upały, albo haker swawoli ?

  • 5. Data: 2012-06-18 21:13:36
    Od: komarek <m...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 czerwca 2012 17:02:09 UTC+2 użytkownik Zbigniew Demidowicz
    napisał:
> [...]

    Teraz chodzi w miarę poprawnie.

  • 6. Data: 2012-06-20 19:11:32
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@N...gazeta.pl>

    Zbigniew Demidowicz <d...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Może to te upały, albo haker swawoli ?

    Ufff..., tą razą nie leży, ani nie kwiczy ;)

    Po nerwowych dochodzeniach okazało się, że jest to specyfika SO Aliora &#8211;
    inaczej
    ich system reaguje na Adblocka: Jeśli nie zablokujesz go dla tego banku, to
    *po zalogowaniu się* zderzysz się z prawie pustą stroną !
    Dla gostka o słabych nerwach, lub cierpiącego na hercklekot, może to być
    przyczyną zejścia ;(

    Dotychczas nie natknąłem się na taką niemiłą niespodziankę w pozostałych,
    używanych bankach. Było moją regułą zostawianie AB czynnym, dzięki czemu
    odsiewał mi namolne reklamy, zanim zechcę wejść do swego konta.

    Oceniam 'genialny' wynachodek programistów-twórców tego SO, raczej negatywnie.
    O stosowaniu ekstra-nakładek programowych mogą się wypowiedzieć specjaliści
    od bezpieczeństwa systemów bankowych.