  • 1. Data: 2011-05-09 20:26:11
    Temat: Alior miga sie od reklamacji i rznie glupa
    Od: Pawel Debski <p...@e...usun.pl.to>

    Szanowni Państwo!

    Złożyłem reklamację, że bankomat napisał "Error" i nie wydał pieniędzy,
    a z konta zeszło, a Alior odpowiedział coś bez sensu o dolarach
    kanadyjskich, prowizjach i czymś jeszcze co na moim koncie nie miało
    miejsca. ja odpowiadam "przeczytajcie reklamację i sprawdźcie wyciąg", a
    oni znowu bez sensu o czymś innym nie czytając co napisałem i tak w
    kółko. Taki ping-pong. Ręce opadają.

    Co z nimi dalej zrobić?

    Faks do prezesa?

    Skargę do komisji nadzoru?

    Pozew do sądu?

    Z poważaniem
    PD

  • 2. Data: 2011-05-09 21:10:07
    Temat: Re: Alior miga sie od reklamacji i rznie glupa
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    >Co z nimi dalej zrobić?

    arbiter

  • 3. Data: 2011-05-10 06:39:21
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 09 May 2011 22:26:11 +0200, Pawel Debski napisał(a):

    > Szanowni Państwo!
    >
    > Złożyłem reklamację, że bankomat napisał "Error" i nie wydał pieniędzy,
    > a z konta zeszło,

    Ale już zaksięgowali czy tylko masz blokadę?

> [...]
    > miejsca. ja odpowiadam "przeczytajcie reklamację i sprawdźcie wyciąg", a
    > oni znowu bez sensu o czymś innym nie czytając co napisałem i tak w

    No to klasyka, nie tylko u nich, żeby odpowiadać tak długo klientowi w
    miarę bezsensu aby się w końcu odczepił. Ja ostatnio korespondowałem z
    Allegro i można powiedzieć schemat zachowania identyczny.

    --
    xbartx

  • 4. Data: 2011-05-10 16:07:11
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 9 Maj, 22:26, Pawel Debski <p...@e...usun.pl.to> wrote:

    > Co z nimi dalej zrobić?

    Reklamacja tylko pisemnie (w sensie na papierze wyslac poleconym ZPO,
    ewentualnie zaniesc do oddzialu i miec potwierdzenie na kopii).

    Pozdrawiam
    Rafal