  • 11. Data: 2010-04-28 09:33:54
    Temat: Re: Alior przebija Depardieu - da do 600zl
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisał w wiadomości
    news:hr8un6$57v$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
    > Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > BZWBK to wiadomo - ilość klientów przed sprzedażą. Ale Alior?

    Grecja

    Pzdr

    JKK

  • 12. Data: 2010-04-28 09:43:39
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "J_K_K" <J...@i...fm> napisał w wiadomości grup

    > Grecja

    To by chyba raczej jakieś lokaty z wysokim oprocentowaniem zrobili a nie
    promocję na rory.

  • 13. Data: 2010-04-28 09:50:25
    Od: "Wielebny" <v...@o...pl>

    > Użytkownik "J_K_K" <J...@i...fm> napisał w wiadomości grup

    > To by chyba raczej jakieś lokaty z wysokim oprocentowaniem zrobili a nie
    > promocję na rory.

    Z drugiej strony takie rory to sporo osadu (chyba średnia miesięczna z 1000 PLN
    będzie?!) za free (0.1%)

    W.

  • 14. Data: 2010-04-28 09:56:45
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    > A nie lepiej było zastrzec i dostać nową czy za to już też kasują tak jak
    > w Citi?

    To przeciez jak zgubiłem to zastrzegłem, chyba jasne?

    wiatrak

  • 15. Data: 2010-04-28 10:10:21
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Wielebny" <v...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > Z drugiej strony takie rory to sporo osadu (chyba średnia miesięczna z
    > 1000 PLN
    > będzie?!) za free (0.1%)

    Ale w Alior to jest 2,5% a nie 0,1%. Chyba, że w ofercie promocyjnej jest
    inaczej?

  • 16. Data: 2010-04-28 10:21:48
    Od: Adam Kubiak <j...@g...pl>

    Raczej się będę pisał na tę promocję. Ponieważ w systemie polecania
    polecający i polecany dostają jeden miesiąc dłużej 50zł premii chętnie
    zostanę poleconym coby na starcie mieć już 50żł handicapu.

    Jeżeli ktośz was może już wygenerować link polecający to zapraszam na gg
    22894450 na dogranie szczegułów.

    Adam

  • 17. Data: 2010-04-28 10:26:11
    Od: "bartekkr" <k...@g...com>

    Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał w
    wiadomości news:hr8pcn$2de$1@inews.gazeta.pl...
    > "Aby zasłużyć na nagrodę pieniężną trzeba się będzie spieszyć.
    > Promocyjnych kont będzie bowiem tylko 10.000. Należy do końca maja
    > zarejestrować się w internetowym serwisie www.przywileje.aliorbank.pl, zaś
    > do końca czerwca założyć w Aliorze konto osobiste. Samo założenie konta to
    > za mało, że Alior zapłacił. Trzeba też przekazać na nie swoje
    > wynagrodzenie, rentę, emeryturę lub stypendium i przynajmniej raz zapłacić
    > w sklepie za zakupy kartą debetową wydaną do konta."

    A jak z tym przekazywaniem wynagrodzenia? Wystarczy co miesiac jakas kase
    tam wplacic?

  • 18. Data: 2010-04-28 10:27:54
    Od: "bartekkr" <k...@g...com>

    Użytkownik "bartekkr" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    > A jak z tym przekazywaniem wynagrodzenia? Wystarczy co miesiac jakas kase
    > tam wplacic?

    To sam sobie odpowiem...

    "w trakcie Etapu 2 na rachunku, o którym mowa w pkt. c) powyżej, musi zostad
    odnotowany wpływ z tytułu wynagrodzenia, dokonany przez pracodawcę, bądź
    wpływ z tytułu stypendium, dokonany przez uczelnię wyższą, bądź wpływ z
    tytułu renty lub emerytury, dokonany przez ZUS (każde z tych świadczeo zwane
    jest dalej "Wynagrodzeniem"). "

  • 19. Data: 2010-04-28 11:41:09
    Od: "Wielebny" <v...@o...pl>

    > Użytkownik "Wielebny" <v...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > Ale w Alior to jest 2,5% a nie 0,1%. Chyba, że w ofercie promocyjnej jest
    > inaczej?

    Zasadniczo masz rację! Bazowałem na ogólnej idei rorów, ze szczegolnym
    uwzglednieniem BZ WBK.

    W.

  • 20. Data: 2010-04-28 21:21:15
    Od: "MHC Mega" <m...@p...wp.pl>

    bartekkr wrote:

    > c) powyżej, musi zostad odnotowany wpływ z tytułu wynagrodzenia,
    > dokonany przez pracodawcę,

    To może być haczyk,coraz więcej firm zleca przelew wynagrodzeń na
    zewnątrz.

    --
    Pzdr.
    Mega