  • 1. Data: 2015-01-05 20:35:43
    Temat: Alior przejął SKOK BFG płaci
    Od: Kris <k...@g...com>

    http://wpolityce.pl/m/gospodarka/228459-szok-i-niedo
    wierzanie-bankowy-fundusz-gwarancyjny-zrzuca-sie-na-
    waciki-dla-wloskich-biznesmenow

  • 2. Data: 2015-01-05 20:42:24
    Temat: Re: Alior przejął SKOK BFG płaci
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Kris <k...@g...com> writes:

    > http://wpolityce.pl/m/gospodarka/228459-szok-i-niedo
    wierzanie-bankowy-fundusz-gwarancyjny-zrzuca-sie-na-
    waciki-dla-wloskich-biznesmenow

    --8<---------------cut here---------------start------------->8---
    I dlaczego za waciki dla Włochów musi płacić polski podatnik?
    --8<---------------cut here---------------end--------------->8---
    BFG jest zasilany z podatków?
    KJ
    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 3. Data: 2015-01-05 22:25:21
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kamil "Jońca"" 8...@a...kjonca

    > --8<---------------cut here---------------start------------->8---
    > I dlaczego za waciki dla Włochów musi płacić polski podatnik?
    > --8<---------------cut here---------------end--------------->8---
    > BFG jest zasilany z podatków?

    Chyba nie, ale kto wie. :) Może BFG w razie czego ;) czerpie
    z kieszeni Fiskusa? (czerpie bądź mniej wrzuca w tryby fiskusowe)

    -=-

    SKOK czy ALior -- jedna chwała, jeśli chodzi o (; uczciwość bankierską. ;)
    Ale chyba inny SKOK (Kopernikus) jest pożerany przez PKO BP SA... Czyżby
    i tu były ,,powiązania''? ;)

    http://tvn24bis.pl/wiadomosci-gospodarcze,71/pko-bp-
    przejmuje-skok-kopernik-uokik-dal-zielone-swiatlo,48
    1339.html

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2015-01-06 16:27:12
    Od: Kris <k...@g...com>

    Podatnicy czy nie podatnicy ale sytacja trochę dziwna- bank przejmuje kasę, a więc
    m.in bazę klientów, depozyty, pożyczki od spłat których będzia miał odsetki, jakieś
    składniki majątku zapewne itp a za resztę bałaganu(nieegzekwowalne zobowiązania?)
    zapłaci mu KNF. Chyba dobry interes?

  • 5. Data: 2015-01-06 18:42:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kris" 7...@g...co

[...]

    Nie mam ochoty na skrupulatne obliczenia, ale jeśli (jeśli -- bo
    użyłeś słowa 'chyba') uważasz, że dobry -- wchodzimy. Oczywiście
    nasz udział musimy owiać tajemnicą -- nie możemy wejść w interes
    tak po prostu! Wejdziemy poprzez deponowanie naszych pieniędzy
    w bankach, które zamiast płacić nam należne odsetki -- wpłacą
    zyski (czy choćby część zysków) do BFG, skąd forsa popłynie do
    celu poprzez upadające SKOKi...

    Jeszcze jedno -- musimy ustalić dokładnie kto ile wkłada, aby
    nie było później nieporozumień przy podziale zysków! Aby było
    jasne -- ja wkładam w to całą moją forsę! IMO należy
    wykorzystywać (; dobre ;) rozwiązania.

    [szkoda, że one są dobre dla rzeczywistych
    beneficjantów tego interesu, nie dla nas?
    i tak, i nie; jedni muszą jeść, aby żyć,
    inni muszą kraść, aby żyć; może to
    i dobrze, że my nie musimy kraść?]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2015-01-07 01:29:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 6 Jan 2015 07:27:12 -0800 (PST), Kris napisał(a):
> [...]
    > spłat których będzia miał odsetki, jakieś składniki majątku zapewne
    > itp a za resztę bałaganu(nieegzekwowalne zobowiązania?) zapłaci mu

    Gdyby byl taki dobry, to by SKOK nie bankrutowal :-)

    Zrozumiale ze klientow, w tym kredytobiorcow, takiej kasy musi przejac
    inny bank/skok/bfg, ale skoro ma gwarancje z bfg, to czemu ma
    doplacac ?

    J.

  • 7. Data: 2015-01-07 10:43:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." alg1beu2gqcn$.1rolkcoc1nrdg$....@4...net

    > Gdyby byl taki dobry, to by SKOK nie bankrutowal :-)

    Gdyby SKOK nie bankrutował a BFG spłaciłby długi
    SKOKu -- interes zaliczony by został do bardzo
    dobrych, nie do dobrych.

    Wielu ludzi chce (lub chciało) ze mną robić bardzo dobre interesy. ;)

    BTW -- ponoć Grecy szykują się do interesu -- dobrego, lub nawet
    bardzo dobrego. Jakaś lewicowa partia ma szanse na wygraną
    w nadchodzących wyborach i ta partia nie chce spłacać długów. :)

    http://wiadomosci.dziennik.pl/swiat/artykuly/479357,
    przedterminowe-wybory-w-grecji-ateny-opuszcza-strefe
    -euro.html

    Rząd Niemiec oczekuje od przyszłych władz w Atenach kontynuowania
    reform i oszczędności. Pod koniec miesiąca w Grecji odbędą się
    wybory, którą mogą wygrać przeciwnicy politykazaciskania pasa.
    W sondażach przed wyborami w Grecji prowadzi lewicowa Syriza,
    czyli partia, która zapowiada zerwanie z programem reform
    narzuconym Atenom przez Unię Europejską. Ugrupowanie nie
    chce też spłacać greckich długów. Rzecznik rządu Niemiec
    przekazał, że władze w Berlinie liczą na to, iż nawet
    w przypadku zwycięstwa Syrizy Grecja nie porzuci programu reform.

    Zapewne parodii SKOKowej nie byłoby, gdyby BFG spłacał 90%,
    jak miało to miejsce przed Tuskiem, ale na pewno znaleziono
    by inne formy dofinansowania wybrańców. :)

    Święci potrafią cudownie rozmnażać pieniądze -- wystarczy im silna wiara. ;)

    http://wiadomosci.dziennik.pl/swiat/artykuly/477057,
    setki-milionow-euro-cudowne-rozmnozenie-pieniedzy-w-
    watykanie.html

    Cudowne rozmnożenie pieniędzy w Watykanie. Odpowiedzialny za jego
    finanse australijski kardynał George Pell ujawnił, ze znaleziono
    setki milionów euro, nieobjętych do tej pory oficjalnym budżetem

    Watykan nie jest na skraju bankructwa, ogłosił australijski kardynał.
    Dodał, że jest lepiej niż myślano, ponieważ wykryto istnienie kilkuset
    milionów euro, znajdujących się na specjalnych kontach, o których nikt
    nie wiedział.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'