    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Alior -- udaremniono mi pomaganie powodzianom...
    Date: Tue, 1 Jun 2010 01:40:43 +0200

    Najpierw Mille odmawia mi wypłacania 1% zwrotu, sympatyzując z Łazewskim,
    któremu odmówiłem płacenia 1% podatku, a teraz Alior mi odmawia możliwości
    pomagania powodzianom, także sympatyzując z Łazewkism, który przed wielu
    laty pogardził moim czekiem -- darem dla powodzian. Miałem wtedy w swej
    kieszeni 3 (może 4 -- po tylu latach nie pamiętam już) czeki (jak zwykle)
    i z wielkim trudem udało się mi wystawić poprawnie czek, marnując wszystkie
    (poza jednym) blankiety... Padły czeki PeKaO i chyba jeden czek Śląskiego;
    wystawiłem poprawnie na pewno na czeku Śląskiego. :) Ale okazało się, że
    Łazewski nie zrealizował tego czeku. Pieniądze przeznaczyłem na inny (też
    charytatywny) cel. Oczywiście były to moje pieniądze -- mogłem je przepić,
    przejeść, podetrzeć nimi dupę (trochę ryzykowne -- wiem, że Stanisław
    Rabiczko, który podcierał się pieniędzmi zbieranymi od wiernych, miał
    raka odbytu -- zmarł nagle, niemal w czasie odmawiania mszy świętej, ale
    wtedy jeszcze o takiej groźbie nie wiedziałem, bo Rabiczko umarł później...

    Ponoć powiedział głośno -- Eneuel do Azalandii jedzie? Po moim trupie!!!
    I najwyraźniej Bóg mu odpowiedział -- Po Twoim trupie? To żaden problem!

    Cenzor zabronił mi napisania, że moja wyprawa do Azalandii w roku 2004 nie
    doczekała się szczęśliwego zakończenia. Dowiedziałem się wtedy wiele, lecz
    nie udało się odzyskać tego, w czym położyłem wówczas nadzieję -- pierwszy
    raz w swym życiu starłem się z niemożliwością, okazałem się za słaby wobec
    nienawiści ludzkiej (Świetlickiego i innych duchownych) i poniosłem smutne
    klęski... Pierwszy raz w moim życiu patrzyłem na takie coś! Od tamtej pory
    wiem, jak mocno potrzebne są w tak zwanym życiu pieniądze i jak skutecznie
    nienawiść :) duchownych łamie ludzkie marzenia -- choćby i najpiękniejsze,
    choćby jedyne, bo niepowtarzalne, w życiu!

    Jadąc tam, pojąłem, że wszystko stracę i powiedziałem Bogu, że pęknie mi serce,
    jeśli przegram. Niewzruszenie mi odpowiedział -- przegrasz, ale serce Twoje nie
    pęknie od tego! Przegrasz wszystko i nie zdołasz tego już nigdy odzyskać. :)

    Drodzy Klienci,

    Alior Bank włączył się w akcję niesienia pomocy poszkodowanym przez
    powódź. W tym celu przygotowaliśmy program "Pomagamy powodzianom".
    Wystarczy, że będą Państwo używać kart debetowych i kredytowych
    Alior Banku płacąc za swoje zakupy. Od każdej takiej transakcji,
    dokonanej w czerwcu, Alior Bank przekaże z własnych środków
    10 groszy na pomoc dla powodzian.

    Klienci Alior Banku przeprowadzają ponad 800 tys. transakcji
    kartami płatniczymi miesięcznie. Z uwagi na ogrom potrzeb,
    na pomoc dla powodzian przeznaczymy co najmniej 100 tys.
    złotych, co odpowiada 1 mln transakcji. Każda dodatkowa,
    nawet najmniejsza płatność, dokonana przez Państwa w czerwcu
    kartą Alior Banku, może spowodować, że środki te wzrosną.

    Pomoc zostanie przekazana w pierwszej kolejności na remont szkół
    i przedszkoli oraz na organizację kolonii dla dzieci z poszkodowanych
    powodzią rodzin. Pracownicy Alior Banku zadeklarowali chęć włączenia
    się w prace społeczne na rzecz pomocy powodzianom.

    Zachęcamy Państwa do przyłączenia się do akcji.

    Nie tylko nie dali mi tam karty, ale nawet nie chcieli przenieść.
    Z Mille chcę przenieść na 21900 złotych a z mBanku na 5000 złotych. :)
    Karty były używane (ostatnia spłata w Mille to chyba około 6000 złotych
    w mBanku -- nie pamiętam) i były spłacone do zera.

    Wkrótce, uciekając przed gównem sąsiadów, dochodzącym do mnie kominami,
    zamierzam pojechać na wakacje. Mógłbym płacić kartą Aliora, ale jej nie
    dostałem z uwagi na brak zarobków. :) Citi dał (mam swoją i dodatkową
    w sumie na 5000 złotych) bo chciał dać, mBank dał na wspólne gospodarstwo,
    Mille dał na piękne oczy (są prześliczne; :) na lokatę nie chciał dać
    niczego, nawet bezpłatnego RORu -- być może dlatego, że nie miałem tam
    już/wtedy żadnej :) lokaty, ale to IMO tylko pretekst!) a wiele innych
    banków nie tylko nie chce mi dać nowej, ale nawet nie chcą przenieść...

    Wyjeżdżając na wakacje, zamierzam pomagać powodzianom -- zamierzam
    spalać paliwo (olej napędowy) czyli płacić podatki zawarte dość
    hojnie ;) w paliwie samochodowym... Zdrowie nie pozwala mi ani na
    picie alkoholu (akcyzowanego dość solidnie) ani tym bardziej na
    palenie tytoniu (też mocno opodatkowanego) ale jeździć mogę... :)

    Dla mnie te odmowy udzielania pomocy powodzianom to koszmar!!!
    Jak tak można?!?! Płacąc, pomagałbym! :) Pieniędzmi poświęconego przez
    Kościół Aliora... :) A raczej pieniędzmi sklepów -- Alior (poświęcony
    przez Kościół) by zyskiwał... Może dam jeszcze jedną szansę Aliorowi?

    --
    ^ PEF [litry/minutę] 720 dni maja pod kreską oznaczają wartości P
    W Ś C P S N
    - . . ' . . . . dni 710 minimalne z danego dnia; maksymalne są
    ----+-+-+-+-+-+-*-+-*-*-----*> 700 nad kreska oznaczającą 700 litrów/min.
    1 2
    - 19 22 28 . maja 690 czerwiec będzie miał dłuższą signaturę 3
    4 5 6 7 8 9
    - 2526 2010 680 .`'.-. ._. 10
    11 12 12 14 15 16
    - 21 24 29 31 roku 670 .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com 17