  • 1. Data: 2009-10-07 14:44:00
    Temat: Alior - wznowienie karty
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Za miesiąc kończy mi się ważność karty debetowej w Alior Banku,
    dostałem właśnie nową kartę listem zwykłym, karta ma identyczny
    numer jak poprzednia. W liscie przewodnim jest napisane, ze karta
    jest nieaktywna i nalezy ją aktywować, i jedną z metod aktywacji
    jest 'przez internet, po zalogowaniu się'. Natomiast w systemie
    transakcyjnym datą ważności aktywnej karty jest już data tej karty,
    którą właśnie dostałem. Czy mam rozumieć, że ta karta jest już
    aktywna? (po piszą w takim razie o koniecznej aktywacji?).

    a.

  • 2. Data: 2009-10-08 07:03:50
    Temat: Re: Alior - wznowienie karty
    Od: ztomasz <z...@o...pl>

    Wemif pisze:
> [...]
    > którą właśnie dostałem. Czy mam rozumieć, że ta karta jest już
    > aktywna? (po piszą w takim razie o koniecznej aktywacji?).

    Moze po prostu nie bedziesz musial jej aktywowac i zacznie byc aktywna
    po deaktywacji poprzedniej. Na chlopski rozum jakby byla juz aktywna ta
    nowa to listonosz moglby sobie pokorzystac :P

    --

    Tomasz

    Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą
    transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=