  • 1. Data: 2009-09-01 12:40:39
    Temat: Alior - zmiana PIN w serwisie transakcyjnym za 1PLN ?
    Od: Sebcio <s...@n...net>

    Witam !

    Dzisiaj w historii znalazłem obciążenie na kwotę 1PLN za zmianę PINu.
    Nie byłoby w tym niczego dziwnego, gdyby nie fakt że zmiany PINu nie
    dokonałem w bankomacie, lecz w serwisie transakcyjnym. Z ciekawości
    zajrzałem do TOiP i owszem, znalazłem pozycję zmiany PINu za 1PLN ale w
    tabeli dotyczącej "Innych funkcji karty w bankomatach własnych. Jakby
    nie było bankomat własny to nie jest serwis transakcyjny.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 2. Data: 2009-09-01 16:01:16
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Sebcio pisze:
> [...]
    > tabeli dotyczącej "Innych funkcji karty w bankomatach własnych. Jakby
    > nie było bankomat własny to nie jest serwis transakcyjny.

    A ja zmieniałem w bankomacie i nic nie pobrali :)

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2009-09-01 16:31:43
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Sebcio" <s...@n...net> wrote in message
> [...]
    > dotyczącej "Innych funkcji karty w bankomatach własnych. Jakby nie było
    > bankomat własny to nie jest serwis transakcyjny.

    Mnie tez pobrali 1zl za zmiane w serwisie. W tabeli oplat jest -funkcje
    karty w bankomatach wlasnych. Trzeba bedzie zlozyc reklamacje i niech
    poprawia tabele jak chca krooic ludzi za zmiane przez net.

  • 4. Data: 2009-09-01 17:52:15
    Od: "scholastyk" <s...@c...onet.pl>

    > A ja zmieniałem w bankomacie i nic nie pobrali :)

    Widocznie pomylili Was dwóch ze sobą i potrącili nie temu komu trzeba :)))

    Pozdrawiam
    scholastyk