  • 1. Data: 2010-04-26 09:18:57
    Temat: AliorBank znowu problemy z bankowoscia internetowa
    Od: perszing <t...@j...moj.adres.email.pl>

    Witam,

    Po ostatniej serii klopotow z dostepem do bankowosci
    elektronicznej/internetowej Alior ponownie ma problemy z intefejsem do
    zarzadzania kontem bankowym przez www.

    Tym razem zepsuta jest mozliwosc wyslania przelewu podatkowego.
    Interfejs dostaje zwiechy po kliknieciu na przelewy podatkowe.

    "Wyzsza kultura bankowosci" - smiechu warte.

    p.

  • 2. Data: 2010-04-26 09:26:22
    Od: "Wielebny" <v...@o...pl>

    Użytkownik "perszing" <t...@j...moj.adres.email.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dostaje zwiechy po kliknieciu na przelewy podatkowe.
    >
    > "Wyzsza kultura bankowosci" - smiechu warte.

    Ja mam wrazenie, że SMSy autoryzacyjne cos dzis slabo chadzaja...

    W.

  • 3. Data: 2010-04-26 09:39:13
    Od: perszing <t...@j...moj.adres.email.pl>

    W dniu 2010-04-26 11:26, Wielebny pisze:

    > Ja mam wrazenie, że SMSy autoryzacyjne cos dzis slabo chadzaja...

    Moze uzywasz OPERY, bo pod IE sprawdzilem i zwiecha przelewow
    podatkowych zniknela.

    p.