  • 1. Data: 2013-07-02 17:44:44
    Temat: Alternatywa dla...
    Od: maciekmouse <m...@g...com>

    http://prnews.pl/hydepark/getin-ma-alternatywe-dla-a
    liora-odda-10-proc-za-zakupy-spozywcze-2879270

  • 2. Data: 2013-07-02 18:34:25
    Temat: Re: Alternatywa dla...
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "maciekmouse" <m...@g...com> napisal w wiadomosci
    ps.com...
    > http://prnews.pl/hydepark/getin-ma-alternatywe-dla-a
    liora-odda-10-proc-za-zakupy-spozywcze-2879270

    No ja zalozylem Ciekawe czy zalapie sie w puli 5000

  • 3. Data: 2013-07-02 18:57:29
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "maciekmouse" napisał w wiadomości
    >http://prnews.pl/hydepark/getin-ma-alternatywe-dla-
    aliora-odda-10-proc-za-zakupy-spozywcze-2879270

    Ale powiedzcie - o co tu chodzi ?

    Bank tak strasznie chce doplacac do klientow ?
    450 zl rocznie to nie jest malo, fakt ze 48 wroci z oplat za karty, z
    prowizji drugie tyle.
    Warunki latwe do spelnienia, wiec droga impreza (dla banku) na
    pierwszy rzut oka.

    Czy sie dogadal ze sklepami i daja mu wieksza prowizje ?
    Delikatesy, cukiernie - kto wie, ale supermarketow nie podejrzewam -
    predzej daja mniejsza :-)

    Licza na to ze kart tylko 5000, a halasu w mediach bedzie duzo ?

    Czy moze ten pakiet SMS info za 4,99 lagodzi kalkulacje ?

    Czy to jakas dalsza strategia powiazana z likwidacja kasjerek ?

    J.

  • 4. Data: 2013-07-02 22:50:32
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 02 Jul 2013 18:57:29 +0200, J.F napisał(a):

    > Licza na to ze kart tylko 5000, a halasu w mediach bedzie duzo ?

    Na pewno taniej wyjdzie i jest rozłożone w czasie niż płacenie za reklamy
    w dobrym czasie antenowym. Do tego dolicz, że pewnie nie wszyscy z tych
    5k pociągną max. Reasumując to jest po prostu akcja promocyjna banku i
    tyle.

    --
    xbartx

  • 5. Data: 2013-07-02 23:35:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "maciekmouse" d...@g...co

    > http://prnews.pl/hydepark/getin-ma-alternatywe-dla-a
    liora-odda-10-proc-za-zakupy-spozywcze-2879270

    Darów Bożych nie warto odrzucać... Wakacje, ból w plecach,
    zawroty głowy, ale gdy Bóg daje, człowiek powinien brać...

    Przejdę do sedna, żeby ominąć dwuznaczne słowo meritum...

    Płazy, keszbeki realne?... Widzę złowróżbne logo MasterCard...
    Czy pojawiły się już gotowe rozwiązania tego problemu?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2013-07-03 02:55:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 2 Jul 2013 20:50:32 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

    > Na pewno taniej wyjdzie i jest rozłożone w czasie niż płacenie za reklamy
    > w dobrym czasie antenowym. Do tego dolicz, że pewnie nie wszyscy z tych
    > 5k pociągną max.

    Wydac 400zl/mc w supermarkecie raczej nie problem, a przeciez zawsze
    mozna dobic wodka :-)

    > Reasumując to jest po prostu akcja promocyjna banku i tyle.

    Troche droga ... no i co - licza na to ze sie 5000 wyczerpie, a konta
    dalej beda zakladac ?

    J.

  • 7. Data: 2013-07-03 13:59:46
    Od: "Serwis" <s...@i...com.pl>

    > Czy moze ten pakiet SMS info za 4,99 lagodzi kalkulacje ?

    Pakiet SMS info jest uruchamiany na wyrazne zyczenie posiadacza rachunku a
    nie automatycznie i dotyczy potwierdzania powiedzmy wyplat z bankomatu tak
    ze nie trzeba zaliczac oplaty do obciazen rachunku no chyba ze ktos ma takie
    zyczenie

  • 8. Data: 2013-07-03 14:09:01
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu środa, 3 lipca 2013 02:55:22 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    Reasumuj�c to jest po prostu akcja promocyjna banku i tyle.

    > Troche droga ... no i co - licza na to ze sie 5000 wyczerpie, a konta
    > dalej beda zakladac ?

    Nie wyczerpie sie - spojrz na ostatna promocje ING: zalapalo sie ze 2tys. ludzi na te
    nascie milionow.
    Tu bedzie podobnie.
    Przynajmniej jest powod, zeby na dobre pozegnac sie z Dobrym Kontem ;)

    --
    pozdr.
    ls

  • 9. Data: 2013-07-03 21:09:50
    Od: "ls" <n...@n...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > Przejdę do sedna, żeby ominąć dwuznaczne słowo meritum...
    > Płazy, keszbeki realne?... Widzę złowróżbne logo MasterCard...
    > Czy pojawiły się już gotowe rozwiązania tego problemu?

    Plaz na pewno odpada ze wzgl. na MCC
    Jesli chodzi o cashback - pytanie, czy GO w tym koncie udostepnia w ogole
    CB...
    Jesli tak, to w gre wchodzilby tylko Real do momentu przejecia przez Auchan.
    Tak wiec raczej cza bedzie ostro kupowac za te 400zl :|

    --
    pozdr.
    ls

  • 11. Data: 2013-07-04 00:24:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ls" kr1t1g$6uj$...@n...icpnet.pl

    > Plaz na pewno odpada ze wzgl. na MCC
    > Jesli chodzi o cashback - pytanie, czy GO w tym koncie udostepnia w ogole CB...

    A MasterCard udostepnia w ogole?
    Myślałem, że tylko Visa.

    Skoro MasterCard udostępnia, to może i problem
    z KBBZWBK także można w ten sposób rozwiązać?