  • 1. Data: 2010-06-23 14:27:54
    Temat: Alternatywa dla DbNet
    Od: MM <m...@p...change.hand>

    Mogę chwalić Deutsche Bank ale są dwie rzeczy których mam dosyć:

    - Internetowy system bankowy który jest bardziej offlinowy niz onlinowy
    - W oddziałach mam takie wrażenie jak bym przeszkadzał

    Jaka alternatywa?
    - Żeby były takie same warunki czyli 0zł :-) stałe wpływy są.
    - Szybkie przelewy między kontami w ramach jednego banku,
    - Karta visa electron którą bez problemu można płacić przez internet,
    - Bezpłatne bankomaty w kraju,
    - System który działa a nie jak w lukasbanku po godzinie 0:00 to
    zazwyczaj nic nie można zrobić ani płacić kartami.
    - Bardzo wskazany był token,sms ewentualnie karta zdrapka.
    - By nie było takiego beznadziejnego systemu na hasło jak ma Alior i ING

    Max

  • 2. Data: 2010-06-23 15:46:22
    Temat: Re: Alternatywa dla DbNet
    Od: "aneczka.jedna" <a...@W...gazeta.pl>

    chyba tylko mBank, ale wszystkie bankomaty za darmo to 5 zł miesięcznie
    0 zł - euronet, cash4you + eCard
    minus to całkowity brak marmurka, więc wpłata gotówki tylko przez wpłatomat
    albo sieci Żabka

  • 3. Data: 2010-06-23 16:05:11
    Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>

    W artykule <hvt5la$dgq$1@news.onet.pl>, MM napisał(a):

    > - By nie było takiego beznadziejnego systemu na hasło jak ma Alior i ING

    Przez ciekawość - co w ING jest nie tak (poza tym, że nie pozwoli
    przeglądarce zapisać hasła na stałe)?

    Jacek

  • 4. Data: 2010-06-23 16:27:36
    Od: MM <m...@p...change.hand>

    On 06/23/2010 06:05 PM, Jacek Kalinski wrote:

    > Przez ciekawość - co w ING jest nie tak (poza tym, że nie pozwoli
    > przeglądarce zapisać hasła na stałe)?

    System wpisywania hasła. Dokładnie te wyborcze pola. Przy normalnych
    literowych hasłach nie ma problemu, ale jak ma się krzaczki, przecinki,
    duże i małe litery to już robi się problem.

    Max

  • 5. Data: 2010-06-23 16:54:12
    Od: " " <a...@W...gazeta.pl>

    Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl> napisał(a):
    > Przez ciekawość - co w ING jest nie tak (poza tym, że nie pozwoli
    przeglądarce zapisać hasła na stałe)?

    hasła maskowane są dużo trudniejsze w obsłudze a równie bezpieczne, jak te
    "zwykłe". Nie znoszę ich

  • 6. Data: 2010-06-23 17:42:59
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    a...@W...gazeta.pl <a...@W...gazeta.pl> dared to
    write:
    > przeglądarce zapisać hasła na stałe)?
    >
    > hasła maskowane są dużo trudniejsze w obsłudze a równie bezpieczne, jak te
    > "zwykłe". Nie znoszę ich

    Dlaczego uważasz, że są "równie bezpieczne"? Jeżeli masz keyloggera, to też?

    k.

  • 7. Data: 2010-06-24 06:15:00
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 23 Jun 2010 16:27:54 +0200, MM napisał(a):

> [...]
    > token,sms ewentualnie karta zdrapka. - By nie było takiego
    > beznadziejnego systemu na hasło jak ma Alior i ING

    Popatrz na ofertę Nordea albo OpenF.

    --
    xbartx

  • 8. Data: 2010-06-24 06:29:43
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "kashmiri" <n...@n...com> writes:

    > a...@W...gazeta.pl <a...@W...gazeta.pl> dared to
    > write:

    > Dlaczego uważasz, że są "równie bezpieczne"? Jeżeli masz keyloggera,
    > to też?
    Ale ja mam wrażenie, że problemem jest raczej pracownik banku niz
    włamywacz ...

    KJ

    Biologia poucza, ze jeśli cię coś ugryzło, to niemal pewne, ze była to samica.