  • 41. Data: 2012-08-15 19:03:31
    Temat: Re: Amber Gold ???
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "z" k0gaeo$gof$...@i...gazeta.pl

    > Najgorsze jest to, że budżety państw to piramidy finansowe a wszyscy przy korycie
    tylko zadłużenie powiększają. Inaczej nie
    > umieją.

    Budżet to żadna piramida. To pieniądzożerny potwór
    zżerający podatki i dający w zamian złudzenia.

    Bank pożycza -- budżet (pomijając obligacje skarbu
    państwa) zabiera. Nie mylmy tych rzeczy ze sobą.

    Zadaniem Fiskusa nie jest oddawanie z nawiązką, ale utrzymywanie
    urzędników (i ich rodzin -- polityka prorodzinna tak zwana) pod
    przykrywką budowy czegoś, co nazywa się państwem.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 42. Data: 2012-08-15 19:57:35
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    napisał w wiadomości news:k0gk5n$rvh$1@inews.gazeta.pl...

    Aaaale o soo choooozzi?

    --
    marfi

  • 43. Data: 2012-08-15 22:32:37
    Od: z <z...@g...pl>

    > IMO najpierw był problem z wypłacaniem, później nagonka.

    Na bieżąco nie śledzę ale w umowach było że jak klient chce wycofać to
    nie od ręki i nie wszystko co włożył. ;-)
    Firma po prostu przestrzegała umowy. Ktoś powiedział to głośniej i się
    spirala potoczyła. :-)

    Nie rozumiem tego całego halo.
    Nie życzę sobie żeby moimi podatkami teraz płacić jakieś
    zadośćuczynienia do których opiekuńcze państwo się będzie niby poczuwać
    bo urzędasy zawiniły.
    Tak samo jak nie życzą sobie inni podatnicy wydawania złotówki jak mnie
    przyciśnie kredyt hipoteczny we franku.

    Albo rybki albo akwarium. Jak się mamy trzymać umów to po całości.
    Jak bankom się parabanki nie podobają to niech się przyłożą do pracy a
    nie uruchamiają krecią robotę i tylko przynoszą miłościwie panującemu
    premierowi przyczynek do zgryzoty za sprawą swojego pierworodnego ;-)

  • 44. Data: 2012-08-16 10:43:14
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    marfi <marfi @bb.onet.pl> wrote on 2012-08-15_19:57
    > Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"
    >
    > Aaaale o soo choooozzi?

    A nie byłoby lepiej, gdybyś wrócił do siebie - na p.b.g ?
    Tu takie trudne rzeczy piszą...

    ;-)

    witrak()

  • 45. Data: 2012-08-16 15:16:34
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "z" k0h11b$7t2$...@i...gazeta.pl

    > Na bieżąco nie śledzę

    Więc nie zabieraj głosu. Ja śledziłem i wiem, że zaczęło
    się od spóźnień w wypłacaniu lokat. Lokata dobiegła
    końca, klient prosił o szmal -- i nie dostał, więc
    zaczął się szum.

    Możesz kwestionować doniesienia prasowe, ale jeśli nie śledziłeś -- siedź cicho.

    > Nie rozumiem tego całego halo.
    > Nie życzę sobie żeby moimi podatkami teraz płacić jakieś
    > zadośćuczynienia do których opiekuńcze państwo się będzie
    > niby poczuwać bo urzędasy zawiniły.

    To państwo kutasa Jerzego Kopani -- tu umowy nie mają zastosowania.
    Tu nawet nie istnieje prawda.

    > Tak samo jak nie życzą sobie inni podatnicy wydawania
    > złotówki jak mnie przyciśnie kredyt hipoteczny we franku.

    Dzieci zabawiły się w biznes -- teraz chcą, aby inni płacili.
    Mnie polskie państwo nie zwraca mojej własności, innym chce
    dawać zadośćuczynienia skutków głupoty tychże innych...

    > Albo rybki albo akwarium. Jak się mamy trzymać umów

    Nie mamy -- to dawno już ustalono w Polsce.
    Tusk dał obietnice obniżenia podatków -- podwyższył.
    Memu ojcu obiecują zapłatę za pracę -- nie płacą.
    Mnie miano przyjąć do pracy na uczelni 10 lat temu -- umowy nie dotrzymano.

    Pod tym względem polskie państwo jest chlewnią.

> [...]
    > panującemu premierowi przyczynek do zgryzoty za sprawą swojego pierworodnego ;-)

    -=-

    Gdy klient Amber Gold dostawał nadmiarowe zyski -- cieszył się w samotności.
    Gdy ów klient traci -- chce swoimi stratami podzielić się z bliźnimi. Ci
    klienci to gówniarze. Nieodpowiedzialni, lekkomyślni, niedorozwinięci.

    Ale w Polsce nie ma prawa -- chyba że w nazwie partii politycznej.
    Jedni płacą podatki, inni z nich żyją, naprawiając wielokrotnie dom
    zalany powodziowymi falami -- dom, który być może nawet nie istnieje.

    -=-

    Mnie polskie państwo pozbawiało jedzenia, pozbawia powietrza
    do oddychania i spycha do rynsztoka, albowiem pewnej kurwie
    o imieniu Agnieszka nie udało się kiedyś wyjść za mnie za mąż,
    a była to kurwa wysoko ubrudzona w hierarchii Kościelnej. To
    gówniane państwo i, choć Rydzyk nie jest lepszy, a może nawet
    jest gorszy niż to państwo, ja tego państwa nie chcę i jestem
    przeciwnikiem tego państwa mniej więcej tak, jak i Rydzyk.

    -=-

    Jeśli klienci Amber Gold dostaną nieuczciwie odszkodowania -- zakwitną
    tutaj podobne interesy, które dadzą tysiące %% swym klientom w obietnicach,
    po czym upadną i zażądają od polskiego państwa odszkodowań. Uczciwi ludzie
    stracą, nieuczciwi zyskają... Uczciwi będą wymierali, nieuczciwi będą mnożyli
    się, pierdoląc o miłosierdziu, polityce prordzinnej, kulturze, inaczej
    pojętej sprawiedliwości. Pod tym względem chyba Kaczyńscy byli lepsi od
    Tuska, bo nie dawali każdej mendzie krzyczącej głośno i swym nieszczęściu.

    Tusk bierze przykład od Makulskiego (z Lichenia starego)
    itp. osobistości, dających szczodrą ręka cudze dobra.
    (rzecz jasna tym samym odbierając uczciwym i cichym;
    niejako nowej wartości nabiera stwierdzenie: ,,cisi
    odziedzicza ziemię'', gdyż będzie to ziemia w sensie
    grobu)

    -=-

    Amber Goldem należało zająć się wcześniej, nie teraz.

    Teraz można co najwyżej założyć AmberGoldziki -- zakładamy?
    Ja Tobie obiecam milion złotych w złocie, Ty mnie miliard.
    (to mój pomysł, więc ja mam mieć z tego więcej niż Ty)

    Obaj padniemy, a Tusk (srając ze strachu przed kolejnymi
    wyborami) da (okradając podatników nadmiernymi podatkami)
    nam obu odszkodowania!!! Ja dostanę za to, że Ty splajtowałeś,
    zaś Ty dostaniesz, gdyż ja splajtowałem. Straci naprawdę niewinny
    Kowalski czy Nowakaowa, płacąc drożej za paliwo obciążone mocniej
    akcyzą paliwową...

    -=-

    Podobną ruinę (do tej, jaka obecna ma miejsce w Polsce) moralności
    politycznej pamiętam (bo ja mam ponad 45 lat) z czasów PRLi, gdy
    władzy władza :) wymykała się rąk.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'