  • 1. Data: 2007-07-25 23:18:31
    Temat: Amex Gift card USA - transfer
    Od: "JS" <j...@p...onet.pl>

    Hej
    Mam taką kartę Amex gift Card. To jest debetowa karta na okaziciela (Card
    holder owner) z załadowaną kwotą w dolarach $ do użytku w USA.

    Jak z takiej kart mogę przetransferować pieniążki na polskie konto??

    Myślałem o jakimś PayPalu - żeby załadowac konto przez karte debetową, ale
    nie wiem czy karta na okaziciela moze służyć do zrobienia platności online.

    Czy ktoś ma pomysł albo przerabiał taki przypadek?

    Pozdrawiam
    Jacek