  • 1. Data: 2010-08-06 19:55:34
    Temat: Ami - pytanie.
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    Czy do Amibrokera istnieją jakieś wtyczki, które pozwoliłyby wykreślać
    parboliczne linie trendu (jak u Skippy'ego) ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2010-08-09 00:50:30
    Temat: Re: Ami - pytanie.
    Od: Rafa? Skonecki <r...@g...pl>

    Endriu wrote:

    > Czy do Amibrokera istniej? jakie? wtyczki, kt?re
    pozwoli?yby wykre?la?
    > parboliczne linie trendu (jak u Skippy'ego)
    ?.

    Wtyczki... buehehehe
    Endriu, własny soft do AT, to jest COŚ!

    Ja się
    zdziwiłem ile 'podstaw' nauczyłem się pisząc taki program. Chociażby to,
    że oś czasu pomijająca czas nietransakcyjny jest bez sensu. Wykres ładnie
    wygląda ale tu nie chodzi o wrażenia estetyczne a
    dokładność.
    http://www.flickr.com/photos/hister/4869283118
    Tu, wycinki
    okręgu. Można powiedzieć, że to przypadek szczególny parabol
    Skippiego.
    Własny soft dla każdego tradera powinien być standardem.
    Polegając na obcych narzędziach jest się skazanym na wykluczenie
    technologiczne.
    Napisanie własnego softu nie jest takie trudne, no może z
    początku. Jest nawet mnóstwo otwarto- źródłowych projektów na których
    można bazować, choć ja bym radził pisać wszystko od nowa, bez
    wykorzystania gotowych bibliotek.
    A jak komuś nie chce się męczyć, to za
    jakiś czas (nie potrafię teraz określić jaki, bo prace ciągle się
    przedłużają) będzie można kupić mój soft który będzie maksymalnie
    rozszerzalny i konfigurowalny przy zachowaniu maksymalnej prostoty.
    Będzie
    możliwość tworzenia m.in. narzędzi graficznych z dowolną liczbą punktów
    "zaczepu", rodzajów wykresu, wyglądu osi, wskaźników, źródeł danych i
    backendów danych.
    Wszystko to bez potrzeby pisania każdorazowo okienka
    konfiguracji pluginu bo każdy plugin będzie konfigurowalny w
    zestandaryzowany sposób- prostsze zarówno dla użytkownika jak i twórcy
    pluginu. Poza tym wykresy w 3D czas x cena x
    wolumen

    http://www.flickr.com/photos/hister/sets/72157617655
    775095/
    http:
    //www.youtube.com/rafalskonecki

  • 3. Data: 2010-08-09 05:06:12
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "Rafa? Skonecki" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jakiś czas (nie potrafię teraz określić jaki, bo prace ciągle się
    > przedłużają) będzie można kupić mój soft który będzie maksymalnie

    Bez sensu. Pomijając tygodnie zmarnowane na naukę programowania. Wiesz, że
    nadmiar informacji przeszkadza w podjęciu decyzji? Wprowadza też nadmierną
    pewność siebie.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 4. Data: 2010-08-09 18:02:33
    Od: Rafał Skonecki <r...@g...pl>

    > Bez sensu. Pomijając tygodnie zmarnowane na naukę programowania.

    Dla
    mnie np. to świetne i praktyczne hobby.

  • 5. Data: 2010-08-09 18:08:06
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "Rafał Skonecki" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Dla
    > mnie np. to świetne i praktyczne hobby.

    Dla mnie też kiedyś było, jak wklepywałem z Bajtka listing do C64. Teraz
    dorosłem i mam inne.