  • 11. Data: 2002-04-09 14:36:04
    Temat: Re: Andersen sie zwija - czy taki los czeka niektore banki??
    Od: No Name <v...@w...pl>

    B.K. wrote:

    > (...)
    > W 1913 roku Arthur Andersen założył w Chicago biuro biegłych rewidentów,
    > liczšce wówczas 10 pracowników. Dzi? jeste?my jednš z największych i
    > najszybciej rozwijajšcych się firm doradczych na ?wiecie. W 84 krajach
    > ?wiata zatrudniamy ponad 85 tysięcy osób.
    > (...)

    Zapewne wiesz, czym zajmuje się biegły rewident. W uproszczeniu:
    kontrola tego, czy księgowanie jest zgodne z obowiązującym prawem i jego
    interpretacją. Bardziej dosadnie: żeby nie było widać kto i ile kradnie.
    Co jest celem badania bilansu? Dupochron dla właściciela lub dupochron
    dla top managera, że mógł wziąć ile wziął. I czego tu żałować?

    " I nastała radość w domu moim"

    Figlarny Buchalter

  • 12. Data: 2002-04-09 14:41:34
    Od: No Name <v...@w...pl>

    Kasia wrote:

    > (...)
    >
    > nie pijam bąbelków i nie wiem jak smakuje Coca-cola :-)))

    No i fajnie, będzie więcej dla innych, podobnie jak wołowiny:)

    Smakosz

  • 13. Data: 2002-04-09 14:58:14
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "AMRA"
    > Swoja droga tak mi sie przypomnalo - a wie ktos o tych transakcjach przed
    11
    > wrzesnia - ktos mial tyle zarobic.. Kto to byl?? Czy tez wszystkie media
    > wyciszyly te sprawe???

    Jasne - Żydzi ...żaden nie przyszedł wtedy do pracy ... A nazwiska innych
    inwigilowanych osób są na specjalnych listach i transakcje przez nich
    przeprowadzane są raportowane .. u nas w Polsce też ...

  • 14. Data: 2002-04-09 22:54:43
    Od: "AK" <a...@p...onet.pl>

    "Kasia" <K...@e...pl> wrote in message news:a8uqj5$au6$1@news.tpi.pl...

    > No to fakt ... pozycja "wartość firmy" w ich bilansie pewnie warta setki
    > milionów $ :-))) Z Andersenami nie miałam przyjemności - za to z KPMG
    miałam
    > ... wątpliwą ... zatem ja też nie jestem zadowolona z tego faktu .. :-(

    zwrocilbym uwage na E&Y zamiasta KPMG

    -adrian

  • 15. Data: 2002-04-10 06:35:34
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Dabrowski"

    > To nie jest kwestia wiary, po prostu od 26 marca wiele sie zmienilo.

    No widzisz ... oki - przyznaję - niezbyt świeża informacja .. Ale to sie
    zmienia szybko! Ja od dwóch lat niejako na własnej skórze doświadczam dwóch
    podobnych procesów ... które po dziś dzień nie są rozstrzygnięte a tu dwa
    tygodnie wystarczyło żeby nastąpiła zmiana frontu ... No cóż może za tydzien
    okaże się że rozmowy trwają już z PWC ? :-)))

  • 16. Data: 2002-04-10 15:48:24
    Od: "Emil Wawrzycki" <e...@p...pl>

    "Kasia" <K...@e...pl> wrote in message news:a90mbu$e75$1@news.tpi.pl...

    > ... No cóż może za tydzien
    > okaże się że rozmowy trwają już z PWC ? :-)))

    Albo i z D&T :-)