  • 1. Data: 2005-06-03 12:13:01
    Temat: Aneks do umowy kredytowej. czy podpisac? prosze o pomoc
    Od: "MaXBiT" <maxbit-- @ --wp.pl>

    Witam
    Sprawa wygląda tak, bank pomylił się w umowie na moją korzyść dając niskie
    oprocentowanie na kredyt.
    Dzisiaj zadzwoniła kobieta z banku i poprosiła aby przyjść i podpisać aneks
    zwiększający oprocentowanie , pytając czy może go już przygotować.
    Czy muszę podpisać aneks i co może nastąpić jeśli się nie zgodzę?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-06-03 12:29:40
    Od: gollum <n...@u...pl>

    > Czy muszę podpisać aneks i co może nastąpić jeśli się nie zgodzę?

    Jeśli nie podpiszesz, bank może Ci wypowiedzieć umowę krdytową i nakazać
    zwrotu pożyczonych pieniędzy...

  • 3. Data: 2005-06-03 12:31:07
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    gollum wrote:

    > Jeśli nie podpiszesz, bank może Ci wypowiedzieć umowę krdytową i
    > nakazać zwrotu pożyczonych pieniędzy...

    A na jakiej podstawie wypowie umowę?

    przyszłość/ Woody Allen

  • 4. Data: 2005-06-03 12:33:10
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

    Jeśli nie podpiszesz, bank może Ci wypowiedzieć umowę krdytową i nakazać
    zwrotu pożyczonych pieniędzy...

    Na jakiej podstawie , niedopełnił umowy czy co ??

  • 5. Data: 2005-06-03 12:33:40
    Od: RBproof <a...@c...pl>

    Dnia Fri, 03 Jun 2005 14:29:40 +0200, gollum napisał(a):

    > Jeśli nie podpiszesz, bank może Ci wypowiedzieć umowę krdytową i nakazać
    > zwrotu pożyczonych pieniędzy...

    jeżeli takiej opcji nie ma w umowie kredytowej, to jaka będzie podstawa
    wypowiedzenia?

  • 6. Data: 2005-06-03 12:53:11
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    @dams said the following On 2005-06-03 14:33:
    > Jeśli nie podpiszesz, bank może Ci wypowiedzieć umowę krdytową i nakazać
    > zwrotu pożyczonych pieniędzy...
    >
    > Na jakiej podstawie , niedopełnił umowy czy co ??

    "W opinii banku istotnie pogorszyła się sytuacja majątkowa i
    wiarygodność kredytobiorcy"

    KJ

    --
    Rowery treningowe, siłownie, sprzęt sportowy
    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y

  • 7. Data: 2005-06-03 12:58:29
    Od: "MaXBiT" <maxbit-- @ --wp.pl>

    > "W opinii banku istotnie pogorszyła się sytuacja majątkowa i
    > wiarygodność kredytobiorcy"

    tak ale wpływy na konto sa wysokie od kilku lat
    a kretyt trwa dopiero 11 dni

  • 8. Data: 2005-06-03 13:02:53
    Od: gollum <n...@u...pl>

    > A na jakiej podstawie wypowie umowę?

    Bank ma prawo do wypowiedzenia umowy w dowolnym czasie bez podawania
    przyczyny. Ale to zależy od konkretnej umowy.

  • 9. Data: 2005-06-03 13:21:05
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    MaXBiT said the following On 2005-06-03 14:58:

    > tak ale wpływy na konto sa wysokie od kilku lat
    > a kretyt trwa dopiero 11 dni

    Ja tylko podałem przykład wymówki. Przed sądem pewnie by ci się udało
    nawet udowodnić, że działanie banku było bezprawne i nieuzasadnione.
    Tylko, ze pewnie wcześniej miałbyś BTE na karku.

    KJ

  • 10. Data: 2005-06-03 13:49:14
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    gollum wrote:

    > Bank ma prawo do wypowiedzenia umowy w dowolnym czasie bez podawania
    > przyczyny.

    Eeeee?

    >Ale to zależy od konkretnej umowy.

    To "zależy od umowy" czy "ma prawo" - na coś sie musisz zdecydować :-)

    przyszłość/ Woody Allen