  • 1. Data: 2010-03-25 10:40:14
    Temat: Aniol Smierci musnal mnie dzis rano swym skrzydlem
    Od: fatso <f...@n...com>

    Przynajmniej smierci finansowej bo z takiego upadku juz bym sie nie
    podzwignal.
    Co najwyzej poczlapal pod London Bridge, gdzie i tak jest moje miejsce.
    Pisalem kiedys tutaj o angielskiej duzej kompanii budujacej tory kolejowe.
    Nazywa(la) sie Jarvis i niedawno otrzymala nawet duzy kontrakt na budowe
    torow.
    Dzisiaj rano oglosila, ze idzie w administracje. To taki poczatek konca.
    Po bankach i preferowanych udzialowcach, ludzie zwykli dostana fige pod
    nos czyli kopa w dupe.
    Strony brytyjskich gieldziarzy pelne sa lamentu, ludzie potracili nawet
    i Ł60K za jednym zamachem(PLN260K)
    Otoz moglem wsrod nich byc i ja sam, wszak bylem tam jednym ze 100
    Grubych Zydow, wchodzilem w tzw Klub kardynalski,
    mialem bodajze 650K akcji. Duch sw mnie natchnal swoja rozdzka chyba i
    powiedzial: fatso, spierdalaj, ta kompania
    nie ma poparcia duzych funduszow a bidder, czyli chetny na jej zakup w
    ub. roku, wycofal sie z tego geszeftu
    dyskretnie, na paluszkach.
    Jakie z tego plyna lekcje, dla nas w Polsce?
    * Ze nie wszystko to zloto co sie swieci
    ** Ze nie ma zelaznych akcji bo sytuacja sie caly czas ewoluuje. Jest
    kryzys, trzeba sie liczyc z tym, ze wiele spolek upadnie.
    trzeba caly czas kombinowac gedzie siedziec a gdzie skikac niczym
    Janosik po gorkach. To ze wyrwales szmal na jakies
    spolce nie znaczy wcale, ze rok pozniej ta sama spolka nie da ci kopa w
    zeby.

    fatso

  • 2. Data: 2010-03-25 10:56:31
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 25 Mar, 11:40, fatso <f...@n...com> wrote:
> [...]
    > Janosik po gorkach. To ze wyrwales szmal na jakies
    > spolce nie znaczy wcale, ze rok pozniej ta sama spolka nie da ci kopa w

    spadnie, wzrośnie czy pozostanie bez zmiany

    kością rzucam

    buhahahahahahaha