eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAssistance medyczny w praktyce
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 7

  • 1. Data: 2011-04-07 16:02:23
    Temat: Assistance medyczny w praktyce
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Cześć,

    Jakiś czas temu ktoś mnie tu pytał o opinie, gdy się zastanawiałem nad
    skorzystaniem z assistance medycznego w Raifim. Wtedy przeszło bokiem, ale
    w ostatni weekend mnie dopadło i to z hukiem. Najpierw 38C, dzień później
    39+C - nie jest dobrze, potrzebny lekarz.

    Szukam numeru do Raifiego, dzwonię, przebijam się przez menu do konsultanta
    i proszę o wizytę domową. Ten bierze ode mnie dane + numer klienta i
    obiecuje za chwilę oddzwonić po weryfikacji. Po 25 minutach dzwonię
    ponownie i słyszę "nie znajduje pana w systemie". Podaję mu po kolei
    wszystkie podejrzane numerki z umowy o otwarcie konta - nic. Jedyne co mogą
    mi zaoferować to wizytę płatną i wysłanie im faktury. Do d* krótko mówiąc.

    Na szczęście przypomniałem sobie o podobnym ubezpieczeniu z moją nową kartą
    mBanku. Szukam numeru, dzwonię, czekam aż automat wygłosi minutową tyradę o
    przetwarzaniu danych osobowych (porąbało kogoś?) i zgłaszam swój problem.
    Tu też weryfikacja i pani obiecuje oddzwonić. Coś mnie tknęło i pytam, czy
    dzwonią z zastrzeżonego - tak. Czyli cały mBank ma hopla na tym punkcie, a
    ja mam ACR... Na szczęście pod ręką był telefon bez blokady.

    Dalej już wszystko potoczyło się szczęśliwie - lekarz przybył, zbadał, dał
    receptę i zwolnienie. Swoje odcierpiałem, dzisiaj złożyłem reklamację w
    Raifim. Dali sobie 7 dni na rozpatrzenie, zobaczymy. Ale to ich "premium"
    ma u mnie dużą krechę.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl


  • 2. Data: 2011-04-07 17:31:15
    Temat: Re: Assistance medyczny w praktyce
    Od: Simple Man <c...@l...de>

    W dniu 2011-04-07 18:02, Borys Pogoreło pisze:
    > Na szczęście przypomniałem sobie o podobnym ubezpieczeniu z moją nową kartą
    > mBanku.

    Która karta mBanku ma takie ubezpieczenie ? (darmowe?)


  • 3. Data: 2011-04-07 17:35:57
    Temat: Re: Assistance medyczny w praktyce
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-04-07 19:31, Simple Man pisze:
    >> Na szczęście przypomniałem sobie o podobnym ubezpieczeniu z moją nową
    >> kartą
    >> mBanku.
    >
    > Która karta mBanku ma takie ubezpieczenie ? (darmowe?)

    VG i VP, reszty nie sprawdzalem.


  • 4. Data: 2011-04-07 17:39:11
    Temat: Re: Assistance medyczny w praktyce
    Od: Simple Man <c...@l...de>

    W dniu 2011-04-07 19:35, neoniusz pisze:
    > VG i VP, reszty nie sprawdzalem.

    Już znalazłem :)
    Nawet nie wiedziałem, że też mam coś takiego...


  • 5. Data: 2011-04-09 12:27:54
    Temat: Re: Assistance medyczny w praktyce
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 07 Apr 2011 18:02:23 +0200, Borys Pogoreło napisał(a):

    > Szukam numeru do Raifiego, dzwonię, przebijam się przez menu do
    > konsultanta i proszę o wizytę domową. Ten bierze ode mnie dane + numer
    > klienta i obiecuje za chwilę oddzwonić po weryfikacji. Po 25 minutach
    > dzwonię ponownie i słyszę "nie znajduje pana w systemie". Podaję mu po
    > kolei wszystkie podejrzane numerki z umowy o otwarcie konta - nic.
    > Jedyne co mogą mi zaoferować to wizytę płatną i wysłanie im faktury. Do
    > d* krótko mówiąc.

    Trzeba było brać i później złożyć reklamację, bo pewnie by Ci ją uznali i
    nic byś nie zapłacił, no chyba że wizyta nie spełniałaby warunków
    ubezpieczenia do konta. Ogólnie u nich z reklamacjami nie jest źle.


    --
    xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
    Xenocide


  • 6. Data: 2011-04-24 00:12:30
    Temat: Re: Assistance medyczny w praktyce
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 9 Apr 2011 12:27:54 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

    > Trzeba było brać i później złożyć reklamację, bo pewnie by Ci ją uznali i
    > nic byś nie zapłacił, no chyba że wizyta nie spełniałaby warunków
    > ubezpieczenia do konta. Ogólnie u nich z reklamacjami nie jest źle.

    I doczekałem się odpowiedzi. Ot, standardowa formułka, że przepraszają i
    że oczywiście powinienem był móc skorzystać z assistance. Dopisali, że ktoś
    z Uniqa ma się ze mną skontaktować - ciekawe co powie.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl


  • 7. Data: 2011-05-11 09:09:16
    Temat: Re: Assistance medyczny w praktyce
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On Apr 24, 2:12 am, Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> wrote:
    > Dnia Sat, 9 Apr 2011 12:27:54 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):
    >
    > > Trzeba było brać i później złożyć reklamację, bo pewnie by Ci ją uznali i
    > > nic byś nie zapłacił, no chyba że wizyta nie spełniałaby warunków
    > > ubezpieczenia do konta. Ogólnie u nich z reklamacjami nie jest źle.
    >
    >  I doczekałem się odpowiedzi. Ot, standardowa formułka, że przepraszają i
    > że oczywiście powinienem był móc skorzystać z assistance. Dopisali, że ktoś
    > z Uniqa ma się ze mną skontaktować - ciekawe co powie.
    >
    > --
    > Borys Pogoreło
    > borys(#)leszno,edu,pl

    Prawdopodobnie będą ubolewali głęboko, że nie byli w stanie
    wyświadczyć usługi. Oszczędność w słowach i deklaracjach, a to po to,
    żeby od Ciebie usłyszeć ewentualnie, czy będziesz chciał zadość
    uczynienie wyrażone w PLN czy w naturze.

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1