  • 31. Data: 2002-12-28 15:52:37
    Temat: Re: Automaty BPH - OT
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:aukh4v$7tp$1@news.onet.pl, Witek wrote:
    > Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał:

    > ... i mieszkac w Finlandii :D Choc i tam tych stacji nie jest az tak
    > duzo. Jak na razie Neste24 jest chyba tylko jedna w Poznaniu i to na
    > drugim koncu miasta (ode mnie i od Wojtka tez), wiec nie widze powodu
    > ustanawiania PINu dla moich bezPINowych kart

    Ciągle nie byłby to wystarczający powód; mógłbyś zapłacić chyba zwykłą VE
    debetową z PINem. To gdzie jest ta Neste? Tak na wszelki wypadek, jakbym
    miał samochód ;)

    --
    Robert

  • 32. Data: 2002-12-28 15:55:46
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ale jak podejrzeć, skoro on go nigdy nie wprowadza?

    Ile razy mam sie bic w piers? :) w odp na post Wojtka juz jest sprostowanie
    ;)

    --
    JaKi

  • 33. Data: 2002-12-28 15:57:16
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > Ciągle nie byłby to wystarczający powód; mógłbyś zapłacić chyba zwykłą VE
    > debetową z PINem. To gdzie jest ta Neste? Tak na wszelki wypadek, jakbym
    > miał samochód ;)

    O ile dobrze kojaze Wa-wa - kolo CH Reduta na przeciwko Ery ;)

    --
    JaKi

  • 34. Data: 2002-12-28 16:04:59
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał

    > Ciągle nie byłby to wystarczający powód; mógłbyś zapłacić chyba zwykłą VE
    > debetową z PINem.

    Jest i taka mozliwosc ;-) ale wtedy bez gp ;-)

    > To gdzie jest ta Neste? Tak na wszelki wypadek, jakbym
    > miał samochód ;)

    Pomiedzy M1, a IKEA -Rataje Poznan. Taka malutka stacja ;-))

    --
    Pozdrawiam,
    Witek

  • 35. Data: 2002-12-28 16:10:11
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:aukhhu$3or$1@news.gazeta.pl, JaKi wrote:
    > Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ile razy mam sie bic w piers? :) w odp na post Wojtka juz jest
    > sprostowanie ;)

    Dwa razy - po razie w każdą pierś :)

    Przepraszam, tamtego posta jeszcze nie widzialem.

    --
    Robert

  • 36. Data: 2002-12-28 16:11:41
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:auki3k$9f2$1@news.onet.pl, Witek wrote:
    > Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał

    > Jest i taka mozliwosc ;-) ale wtedy bez gp ;-)

    Naturalnie.

    > Pomiedzy M1, a IKEA -Rataje Poznan. Taka malutka stacja ;-))

    A to wiem gdzie, potwierdzam, ze faktycznie na drugim koncu miasta :)

    --
    Robert

  • 37. Data: 2002-12-28 16:23:20
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > BTW ile znacie kart, dla ktorych mozna PINu nie ustawiac nigdy ?
    > Mi do glowy przychodza KK Citi i KK Multi.

    Maestro z Citi (oczywiscie wznowione :-) Udalo mi sie kilka razy bankomat
    zaatakowac, zanim przeczytalem, co do mnie mowi
    :-)

    > Da sie zrobic taki myk z VE Inteligo ?

    W zasadzie... Jak juz uaktywnisz karte, zawsze mozna sie rozlaczyc
    :-)

    M.

  • 38. Data: 2002-12-28 16:57:20
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ciągle nie byłby to wystarczający powód; mógłbyś zapłacić chyba zwykłą VE
    > debetową z PINem.

    Pod warunkiem, ze ma sie VE. Ja np. juz od wakacji w zasadzie nie mam zadnej
    karty electronic use only ;). W domu mam co prawda delfinki [ktore wlasnie
    koncza swoj zywot] i nieaktywne Maestro. Ale zadnej z tych kart nie planuje
    wznowic. Juz od kilku lat karty elektroniczne mialy dla mnie jedynie funkcje
    bankomatowa [czasami uzywalem przy wiekszych zakupach gdy np. na charge'u
    brakowalo limitu]. W momencie gdy dostalem wypukle karty debetowe, plaskie
    staly sie bezuzyteczne.

    Maciej

  • 39. Data: 2002-12-28 17:36:00
    Od: j...@c...pl (Jacek Osiecki)

    Dnia Sat, 28 Dec 2002 17:10:11 +0100, Robert napisał(a):

    >Dwa razy - po razie w każdą pierś :)

    A w swoją czy również w koleżanki? :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 40. Data: 2002-12-28 19:10:10
    Od: z...@p...onet.pl

    > Jesli trafisz na POS Pekao lub PolCardu, a z tym coraz trudniej

    albo gdy pos jest odłączony od linii