  • 1. Data: 2005-04-17 22:44:29
    Temat: Awaria w BZWBK24
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    Właśnie się zalogowałem i dostałem komunikat "533 - Nie znaleziono
    rachunków". Na drugim koncie to samo, dopiero po nerwowym przeklikaniu
    menu zaczęły się pojawiać informacje "Serwis czasowo niedostępny",
    więc pewnie to nie mi ukradziono wszystkie pieniądze, tylko bank ma
    awarię. Ech, gdyby nie ta późna pora, to zadzwoniłbym na ich infolinię,
    żeby sie na kimś odstresować, ale nie chcę zbudzić całego domu :)

    T.

  • 2. Data: 2005-04-17 22:56:13
    Temat: Re: Awaria w BZWBK24
    Od: Marcin Pawlak <b...@i...pl>

    Tomasz Finke napisał(a):
> [...]
    > awarię. Ech, gdyby nie ta późna pora, to zadzwoniłbym na ich infolinię,
    > żeby sie na kimś odstresować, ale nie chcę zbudzić całego domu :)

    Potwierdzam...u mnie tez to samo

  • 3. Data: 2005-04-17 23:02:16
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    On 2005-04-18 00:56, Marcin Pawlak wrote :

    > Potwierdzam...u mnie tez to samo

    Już zaczęło działać i rachunki są widoczne. Nieźli dowcipnisie...

    T.

  • 4. Data: 2005-04-17 23:36:15
    Od: "Lesio" <3...@p...FyMy>

    Tomasz Finke wrote:
    > Już zaczęło działać i rachunki są widoczne. Nieźli dowcipnisie...

    Moze p.b.b czytaja :)
    --
    .: Lesio :.
    www.bloklan.org