  • 41. Data: 2011-12-02 18:11:09
    Temat: Re: BGŻ Optima - brak odsetek
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "osa" <o...@g...pl.ee> napisał w wiadomości
    news:jbb21t$end$1@inews.gazeta.pl...

    > Konto od kilku dni, a już zaczynają się cuda:
    > 1. nie mam naliczonych odsetek na KO za 1 grudzień, kasa leżała przez noc
    > i nic nie wypracowała...
    Tak jak ja zapamiętałem z regulaminu (jeśli mnie skleroza nie myli) to na KO
    odsetki na koniec miesiąca.
    P.G.

  • 42. Data: 2011-12-02 21:20:00
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2011-12-02 19:11, Piotr Gałka pisze:

    > Użytkownik "osa" <o...@g...pl.ee> napisał w wiadomości

    > Tak jak ja zapamiętałem z regulaminu (jeśli mnie skleroza nie myli) to
    > na KO odsetki na koniec miesiąca.
    > P.G.

    Zgadza się, księgowane są na koniec miesiąca, ale nad historią rachunku
    masz "Odsetki naliczone:" i to w listopadzie było aktualizowane codziennie.

  • 43. Data: 2011-12-02 22:07:09
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2011-12-02 18:31, osa pisze:

    > 2. nie dotarł przelew wysłany dziś o 12 z mbanku (powinien wyjść II
    > sesją o 13.25) - nie załapał się na II i III sesję przychodzącą?

    Przelew się pojawił na pewno po 19... teraz próbowałem rozbić przelew
    między konta oszczędnościowe i... niby przyjmuje dyspozycję, ale nic się
    na saldach nie zmienia... przelewy między rachunkami własnymi w banku
    niby online... ale chyba jakieś offline bo nic się nie dzieje :(

    Jak tak dalej pójdzie to chyba zrezygnuję z tego konta :/ nie chciałem
    nic oprócz lokat u Czarneckiego ze względu na system transakcyjny, a
    okazuje się, że w optimie nie jest lepiej :(

  • 44. Data: 2011-12-03 08:09:14
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Oso!

    W piątek, 2 grudnia 2011, o godz. 22:20:00, napisałaś na temat: "BGŻ Optima -
    brak odsetek"
    osa o...@g...pl.ee, news:jbbfds$qpo$1@inews.gazeta.pl

    > Zgadza się, księgowane są na koniec miesiąca, ale nad historią rachunku
    > masz "Odsetki naliczone:" i to w listopadzie było aktualizowane codziennie.

    A dziś znowu nie naliczyli odsetek od lokat ;-))
    Ehhh... :)

    --
    Hej!
    TZ

    - "Chłopi" są epopeją, która należy do grubych. -

  • 45. Data: 2011-12-03 08:27:33
    Od: " newsgrp" <n...@N...gazeta.pl>

    TZ <g...@t...cy[ROT13]> napisał(a):
    > A dziś znowu nie naliczyli odsetek od lokat ;-))
    > Ehhh... :)

    na pewno nie naliczyli, czy tylko nie dopisali do lokaty/przelali na
    rachunek podstawowy?
    bo ja na przykład mam ustawione "Kapitalizacja odsetek: Nie", więc
    codziennie odsetki z lokaty dopisują mi się do rachunku podstawowego, ale
    dzisiaj (weekend) zamiast odsetek na rachunku podstawowym w szczegółach
    lokaty mam:
    Odsetki naliczone na dzień bieżący: XX PLN. podejrzewam, że przeleją je w
    poniedziałek.

  • 46. Data: 2011-12-03 08:28:16
    Od: " newsgrp" <n...@N...gazeta.pl>

    osa <o...@g...pl.ee> napisał(a):

    > KO czyli konto oszczędnościowe ;)
    mea culpa, nie doczytałem :)

  • 47. Data: 2011-12-03 09:20:46
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Newsgrpie!

    W sobotę, 3 grudnia 2011, o godz. 09:27:33, napisałeś na temat: "BGŻ Optima -
    brak odsetek"
    newsgrp n...@N...gazeta.pl, news:jbcmhl$nr8$1@inews.gazeta.pl

    > na pewno nie naliczyli, czy tylko nie dopisali do lokaty/przelali na
    > rachunek podstawowy?

    Nie naliczone i nie dopisane do lokat.
    Lokaty nie są na dziś odnowione.

    > bo ja na przykład mam ustawione "Kapitalizacja odsetek: Nie",

    U mnie kapitalizacja i auto odnowienie na TAK.

    > ale dzisiaj (weekend)

    Wiem, lokaty mają dziś wolne i nie pracują ;-))

    --
    Hej!
    TZ

    - Poprzez pasanie gęsi i świń doszedł do oświaty -

  • 48. Data: 2011-12-03 09:45:39
    Od: " newsgrp" <n...@N...gazeta.pl>

    TZ <g...@t...cy[ROT13]> napisał(a):

    > Nie naliczone i nie dopisane do lokat.
    > Lokaty nie są na dziś odnowione.

    rozumiem, jestem w takim razie szczęściarzem, u którego działa :)

  • 49. Data: 2011-12-03 10:30:59
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Newsgrpie!

    W sobotę, 3 grudnia 2011, o godz. 10:45:39, napisałeś na temat: "BGŻ Optima -
    brak odsetek"
    newsgrp n...@N...gazeta.pl, news:jbcr43$6pj$1@inews.gazeta.pl

    > rozumiem, jestem w takim razie szczęściarzem, u którego działa :)

    Odsetki nadal nie naliczone za wczorajszy dzień.
    Trzeba do tego przywyknąć ;))

    --
    Hej!
    TZ

    - Zaciekawione twarze widzów siedziały na trybunach. -

  • 50. Data: 2011-12-03 10:50:58
    Od: ttom55 <t...@g...pl>

    Dnia 03.12.2011 o 11:30 napisał(a):

> [...]
    > newsgrp n...@N...gazeta.pl, news:jbcr43$6pj$1@inews.gazeta.pl

    > Odsetki nadal nie naliczone za wczorajszy dzień.

    odsetki w tym banku sa naliczane około 14-tej, 15-tej, więc bez paniki.