  • 11. Data: 2011-12-16 09:14:16
    Temat: Re: BGŻ Optima - udało mi się !!!
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "donkichot" <N...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:jcd2ft$tu1$1@mx1.internetia.pl...
    > witam,
    > kilka dni temu był wątek na temat tokena - Digipassa,
    > więc przeprowadziłem małe doświadczenie i :
    >
    > zalogowałem się przy użyciu własnego loginu i obcego (pożyczonego)
    > Digipass'a,
    >
    > czy to znaczy że wszystko jest OK ?
    > czy bezpieczeństwo jest OK ?
    > czy to pojedynczy przypadek i powinienem zagrać w Lotto ?

    myślę że wszystko jest ok
    a to jest prowokacja konkurencji

    erator/

  • 12. Data: 2011-12-16 14:34:31
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 15 Dec 2011 17:27:05 +0000, Rafał Grzelak napisał(a):

    > Przy kazdej zmianie trzeba robic przelew inicjujacy, czy tylko przy
    > zakladaniu?

    Inaczej nie miałoby to większego sensu.

    --
    xbartx

  • 13. Data: 2011-12-16 19:41:02
    Od: "donkichot" <N...@w...pl>

    > więc przeprowadziłem małe doświadczenie i :

    Ponownie próbowałem:
    zalogować się przy użyciu własnego loginu i obcego (pożyczonego) Digipass'a
    i już drugi raz się nie udało pomimo wielokrotnej próby,
    może ten jeden raz był przypadkiem jaki zdarza się przy
    "wyładowaniach energii kosmicznej" raz na milion lat,
    albo może to bez te atomy ;-)

    W każdym razie odetchnołem.

  • 14. Data: 2011-12-16 20:36:33
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "donkichot" <N...@w...pl> writes:

> [...]
    > może ten jeden raz był przypadkiem jaki zdarza się przy
    > "wyładowaniach energii kosmicznej" raz na milion lat,

    Raczej obstawiam, że ci się digipasy pomyliły, i de facto wtedy użyłeś
    właściwego.
    KJ

    --
    Gdyby ktoś miał zbędny Toshiba G450 - to chętnie przejmę ;)
    ----------------

  • 15. Data: 2011-12-16 22:08:46
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 16 Dec 2011 21:36:33 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

    > Raczej obstawiam, że ci się digipasy pomyliły, i de facto wtedy użyłeś
    > właściwego.

    Raczej chciał dołączyć do grona tych wybrańców, którzy założyli już posta
    o bgzo na grupie ;)

    Xenocide

  • 16. Data: 2011-12-16 22:56:34
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Rachunku powiązanego IMHO nie zmienisz, bo to wymaga przelewu z tego
    > rachunku, ale z danymi nadawcy takimi jak dane posiadacza rachunku
    > w Optimie.

    Teraz juz wiemy dlaczego...
    :)