  • 21. Data: 2004-08-14 20:04:06
    Temat: Re: [BGŻ] Zmiany, zmiany, zmiany... [długie wyszło]
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Marek wrote:
    > Piotr Grzegorz Skowroński napisał(a):
    >
    > Uff, dzwoniłem na TeleIntegrum po raz kolejny. Dowiedziałem się, że
    > mają mały bałagan informacyjny i - niestety - mogli informować
    > wcześniej źle, ale teraz już jest ustalona wersja ostateczna, którą
    > zeznam poniżej.

    Czytam więc dalej, i...

    > Ale wersja ostateczna jest taka:
    > - złożenie zlecenia stałego: 1zł,
    > - przelew w ramach zlecenia stałego: 0zł,
    > - MODYFIKACJA zlecenia stałego: 0,50zł.
    > wszystko przez e-Integrum, w oddziale trochę drożej (nie pamiętam
    > kwot).

    ...i dziwię się jak pies mojego kumpla, gdy widzi karłowatego pobratymca.
    Czyżby bank przeczytał, co na grupie padło i z premedytacją "załatał
    sposób" na darmowe przelewy? :(
    Dlaczego inną TOiP daje się klientowi z wyciągiem, a inna ma obowiązywać?
    Dlaczego bank się zachowuje jak blondie w butiku?
    I w co mam wierzyć - w to co na piśmie, to co w internecie, czy w to co
    podaje infolinia?

    > Gdyby się uprzeć, można przelewać za: 1zł pierwszy dowolny przelew z
    > absurdalnie długim okresem powtarzalności, a potem modyfikacje po
    > 0,50zł - zmiana wszystkich danych i kolejne przelewy pojedyncze po
    > 0m50zł, ale komu będzie się chciało. Eh... :(

    No, w tej chwili padła ostatnia przydatność tego konta dla mnie.

    > Do 1.10.2004 jest. Potem już niekoniecznie. Trudno.

    No cóż - bank przegiął, nie ma dwóch zdań. Na razie przesiadam się na
    Millennium. Tam przelewy tańsze, oddziałów więcej, a i Euronet mam pod
    nosem w razie czego.

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    .-) Oczko mu się odlepiło! Temu misiu!

  • 22. Data: 2004-08-14 20:05:28
    Temat: Re: Czy to sprawdzona wiadomość?
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Paweł D. wrote:
    > Czy wprowadzenie opłat za przelewy zlecane przez e-Integrum to
    > sprawdzona wiadomość? W oddziale, w którym byłem nic nie wiedzą o tej
    > opłacie (albo nie chcą powiedzieć).

    Prawdziwa, bo dostałem to na piśmie. Chyba gdzieś muszę zeskanować i
    wrzucić na grupę.
    Nie sprawdzona, bo bank ma /pardon my french/ zakurwisty burdel.
    Przeczytaj co pisał Marek.

  • 23. Data: 2004-08-14 20:22:45
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Marek wrote:

    > No i zdążyli, ale musieli zepsuć.

    Trzeba im oddać sprawiedliwość - są konsekwentni.

    > Informacja jest dobrze ukryta w menu po lewej stronie dostępnym PO
    > ZALOGOWANIU się na konto - pojawiły się dwie nowe opcje menu:
    > "Komunikat Integrum Konto" oraz "Komunikat Integrum Maax". Ta druga
    > opcja powoduje wyświetlenie pustej strony. W pierwszej jest garść
    > informacji, przy czym pod linkiem "Wyciąg z tabeli prowizji i opłat"
    > znajduje się wyciąg w części dla rachunków Integrum Maax (dla
    > młodzieży).

    Potwierdzam. LOL!

    > Co ciekawego tam można przeczytać? Same rodzynki:
    > - Przelew zewnętrzny - 0,50zł
    > - Przelew PILNY!!! - 5zł + opłata za przelew
    > (ROTFL. Przelew pilny to przelew złożony po godzinie 12, zrealizowany
    > tego samego dnia, czyli wychodzący II lub III sesją Elixiru. CHYBA
    > UPADLI NA GŁOWĘ?)

    Jak chcesz droga młodzieży bawić się przelewami, to pilnuj o której
    godzinie zlecasz. Taki kurs przystosowawczy pt. "Czytaj co podpisujesz".
    NAGRODY! Kto przeczyta, zapłaci za przelew prowizję obniżoną o 5,- PLN.
    Placówki w całej Polsce zapraszają.

    > Brak natomiast opłat za złożenie/zmianę zlecenia stałego i realizację
    > przelewu w ramach zlecenia stałego.
    > Ale to wszystko dotyczy kont dla młodzieży. Eh... Bałagan nie z tej
    > ziemi.

    Czekam, aż się pojawi "dorosła" TOiP. Porównam to sobie z tym co dostałem.
    Ale robienia jaj dla sportu mi się odechciało; bank właśnie ustawił się na
    mojej prywatnej liście jako przedostatni potencjalny, oczko wyżej od
    Multibanku.

  • 24. Data: 2004-08-16 09:02:11
    Od: "Grzexs" <g...@u...to.go2.pl>

    > Dlaczego bank się zachowuje jak blondie w butiku?

    No właśnie! A tak ten bank chwaliłem! Do licha, powtórzę to jeszcze
    raz, było dobrze, więc musieli spieprzyć? Trza się będzie wynosić...

    > No, w tej chwili padła ostatnia przydatność tego konta dla mnie.

    Dla mnie chyba też. Zobaczę, jak będzie wyglądało PKOBP z dostępem do
    konta przez internet.

> [...]
    na
    > Millennium. Tam przelewy tańsze, oddziałów więcej, a i Euronet mam

    Nie wiadomo, jaka będzie ostateczna wersja! Z tego, co piszecie,
    wynika, że interpretacje są różne.

    A jak jest w Millenium? Ile wynosi opłata za konto (wraz z innymi
    ukrytymi opłatami - za kartę i za co tam jeszcze), ile kosztuje
    przelew, jak jest z opłatami za wpłatę, jak działa ich serwis
    internetowy? W moim miasteczku jest ich oddział, więc licze na
    bezprowizyjne wpłaty...

    Grzexs

  • 25. Data: 2004-08-16 15:58:37
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Grzexs wrote:

    > Nie wiadomo, jaka będzie ostateczna wersja! Z tego, co piszecie,
    > wynika, że interpretacje są różne.

    Tak, ale w każdej są płatne przelewy.

> [...]
    > przelew, jak jest z opłatami za wpłatę, jak działa ich serwis
    > internetowy? W moim miasteczku jest ich oddział, więc licze na

    Wpłaty są bezprowizyjne. Konto możesz mieć za 6 PLN lub za darmo - zobacz
    http://www.millenet.pl/. Przelew przez net - 50 groszy. System kiepsko
    zabezpieczony, ale funkcjonalny. Wypłaty w Euronetach za 1 PLN, w
    Millennium gratis. Mają bałagan, więc przez parę miesięcy po otwarciu
    konta będziesz prostował i reklamował, potem będzie już OK. W sumie nie
    narzekam.