  • 1. Data: 2014-01-23 15:27:37
    Temat: BGŻ jeszcze raz pożyczka na 0%
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    dostałem info z banku, że znowu mają ofertę pożyczki 2000 zł na 12 m-cy
    bez oprocentowania i prowizji więc jak ktoś chętny to może warto udać
    się do placówki ;-)

    ps
    pożyczka udzielana na podstawie oświadczenia o dochodzie + sprawdzany
    jest BIK oraz nie można być aktualnie klientem tego banku (BGŻOptima się
    nie liczy)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2014-01-23 17:05:54
    Temat: Re: BGŻ jeszcze raz pożyczka na 0%
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "RobertS" lbr8sm$fh$...@s...man.poznan.pl

    > pożyczka udzielana na podstawie oświadczenia o dochodzie + sprawdzany jest BIK oraz
    nie można być aktualnie klientem tego banku
    > (BGŻOptima się nie liczy)

    Tego banku, czyli wiewiórkowego/BGZ?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2014-01-24 16:47:23
    Od: Zibo <z...@g...com>

    W dniu czwartek, 23 stycznia 2014 15:27:37 UTC+1 użytkownik RobertS napisał:
> [...]
    >
    > pożyczka udzielana na podstawie oświadczenia o dochodzie + sprawdzany
    >
    > jest BIK oraz nie można być aktualnie klientem tego banku (BGŻOptima się

    Kiepska alternatywa dla nowych klientów w porównaniu do Konta z Podwyżką.

  • 4. Data: 2014-01-25 02:36:30
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    W dniu 2014-01-23 15:27, RobertS pisze:

    > dostałem info z banku, że znowu mają ofertę pożyczki 2000 zł na 12 m-cy
    > bez oprocentowania i prowizji więc jak ktoś chętny to może warto udać
    > się do placówki ;-)

    Dzięki za poprzednie info. Już wkrótce pożegnam się bezprowizyjnie z
    "chytrym" Credit Agricolem :) Konto też się przyda - wiewiórki w
    marmurkach jak na razie grasują najbliżej mojego domu.