  • 21. Data: 2013-04-24 10:24:21
    Temat: Re: BGZ kończy z orzechami
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "mietek" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:61c9cda1-f84f-4a57-af39-a8cb12c54de9@googlegrou
    ps.com...

    > A czegoz to jeszcze mozna sie spodziewac we wrzesniu ?

    >5k na depozycie
    >http://livesmarter.pl/bgz-zmiana-warunkow-premiowan
    ia-konto-osobiste-z-premia/

    A ... to i pewnie tak korzystnie oprocentowanym
    aby potencjalna premia wyrównała straty do najlepszych ofert ;)

    Miłe te zwierzatka, no ale cóż - moga pójc pod nóz :)

  • 22. Data: 2013-04-24 12:09:36
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu środa, 24 kwietnia 2013 09:24:33 UTC+2 użytkownik mietek napisał:
    > On Wednesday, April 24, 2013 9:02:07 AM UTC+2, Waldek wrote:

    > 5k na depozycie http://livesmarter.pl/bgz-zmiana-warunkow-premiowani
    a-konto-osobiste-z-premia/

    Ale czy nie jest tak, ze cza miec na KO 5tys. tylko na ostatni dzien cyklu, a nie
    przez caly miesiac?

    --
    pozdr.
    ls

  • 23. Data: 2013-04-24 12:31:16
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ls" 8...@g...co

    > 5k na depozycie http://livesmarter.pl/bgz-zmiana-warunkow-premiowani
    a-konto-osobiste-z-premia/

    : Ale czy nie jest tak, ze cza miec na KO 5tys.
    : tylko na ostatni dzien cyklu, a nie przez caly miesiac?

    Ja bym wolał, aby każdy bank dawał orzechy miast procentów.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 24. Data: 2013-04-24 12:48:51
    Od: Zibo <z...@g...com>

    W dniu piątek, 19 kwietnia 2013 16:01:21 UTC+2 użytkownik Andrzej Kubiak napisał:

    > Jeśli ktoś potrafi kasiorę z darmowego kredytu zagonić do zyskownej pracy,
    >
    > stwierdza, że twoje marudzenie nie jest warte czasu potrzebnego na
    >
    > przeczytanie.

    W sensie płacisz coś tą kartą bez prowizji albo bardzo małą, a potem zwracasz
    zakupiony towar/usługę dostając pieniążki do ręki i depozytujesz je na okres
    bezodsetkowy?

  • 25. Data: 2013-04-24 13:50:56
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu środa, 24 kwietnia 2013 12:31:16 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:

    > Ja bym wolał, aby każdy bank dawał orzechy miast procentów.

    Pogadaj z firma Felix, zeby otworzyla bank i zaloz tam konto ;)

    --
    pozdr.
    ls

  • 26. Data: 2013-04-24 18:46:05
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Wed, 24 Apr 2013 03:48:51 -0700 (PDT), Zibo napisał(a):

    > W sensie płacisz coś tą kartą bez prowizji albo bardzo małą, a potem zwracasz
    zakupiony towar/usługę

    Bardzo szanuję czas, i swój, i czyjś. Nie kupuję z zamiarem bawienia się w
    zwroty, nie kupuję bułki, żeby brać 200 zł cashbacku. Nikomu nie wymawiam,
    po prostu, takie zabawy nie dla mnie, a i kasjerce nie chcę zawracać głowy
    bzdurami, z których tylko ja miałbym korzyść. Najwyżej czasem u
    zaprzyjaźnionej kasjerki rozbijam płatność za zakupy na dwie karty, gdy nie
    ma kolejki.

    > dostając pieniążki do ręki i depozytujesz je na okres bezodsetkowy?

    Depozyt? To takie, że składam w banku i płacą mi pińć procent rocznie, z
    czego dziewiętnaście muszę oddać? Takie zabawy też nie dla mnie. :)

    AK

  • 27. Data: 2013-04-24 20:55:42
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    lolekanabolek napisał(a) :
    > jest już dostępny nowy regulamin
    > <http://www.bgz.pl/downloads/regulaminy/RegProgramPr
    emia2805.pdf>

    Z błędem w § 1. ust.5. Powinien tam być rok nie 2012 a 2013.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

  • 28. Data: 2013-04-24 23:52:34
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Andrzej Kubiak" 1psdbg6e1w2.9wre1tuxmvn3$....@4...net

    > bzdurami, z których tylko ja miałbym korzyść. Najwyżej czasem u
    > zaprzyjaźnionej kasjerki rozbijam płatność za zakupy na dwie karty, gdy nie

    Ja żyję w przyjaźni z każdą kasjerką. ;)
    [ale jak mam rozdzielić jedną puszkę brzoskwiń?...]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 29. Data: 2013-04-25 06:58:43
    Od: TrzyLinie <t...@o...pl>

    W dniu 2013-04-24 23:52, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
    > [ale jak mam rozdzielić jedną puszkę brzoskwiń?...]

    Przepraszam, złamałem Twój zakaz i przeczytałem: brzoskwinie
    w puszkach Ci nie służą!

    --
    TrzyLinie

  • 30. Data: 2013-04-25 07:58:05
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Wed, 24 Apr 2013 23:52:34 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Ja żyję w przyjaźni z każdą kasjerką. ;)

    Nadużywasz słowa "przyjaźń" albo masz dar łatwego nawiązywania bliskich
    stosunków z kasjerkami. ;)

    > [ale jak mam rozdzielić jedną puszkę brzoskwiń?...]

    [A na ile części trzeba?]

    AK