  • 1. Data: 2012-08-18 15:33:11
    Temat: BGŻ, konto z premią - limity karty debetowej
    Od: j <p...@w...pl>

    Przy zakładaniu konta ustalam sobie limity karty debetowej, ale jak je później można
    zmienić (i ile ew. to kosztuje)? Nigdzie się tej informacji nie mogę doszukać...

  • 2. Data: 2012-08-26 14:42:21
    Temat: Re: BGŻ, konto z premią - limity karty debetowej
    Od: j <p...@w...pl>

    W dniu sobota, 18 sierpnia 2012 15:33:11 UTC+2 użytkownik j napisał:
    > Przy zakładaniu konta ustalam sobie limity karty debetowej, ale jak je później
    można zmienić (i ile ew. to kosztuje)? Nigdzie się tej informacji nie mogę
    doszukać...

    Już wiem, odpisali:
    Uprzejmie informuję, iż Bank BGŻ umożliwia zmianę wysokości limitów karty płatniczej
    MasterCard Debit, możliwa jest to w Oddziale Banku BGŻ. Wydanie takiej dyspozycji
    jest bezpłatne.