  • 1. Data: 2012-10-03 13:14:07
    Temat: BGŻ leci... (koniec papierowych haseł 1-r.)
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    2) z dniem 1 kwietnia 2013 r. Bank BGŻ wycofuje możliwość
    uwierzytelniania dyspozycji/zleceń użytkownika w systemie bankowości
    elektronicznej eBGŻ za pomocą numerycznych haseł jednorazowych zawartych
    na liście haseł udostępnianych użytkownikowi przez Bank BGŻ. W związku z
    tym, tych z Państwa, którzy korzystają z tego zabezpieczenia, zapraszamy
    do najbliższego oddziału Banku BGŻ w celu złożenia dyspozycji zmiany
    sposobu uwierzytelniania.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel

  • 2. Data: 2012-10-03 14:33:31
    Temat: Re: BGŻ leci... (koniec papierowych haseł 1-r.)
    Od: disnej <d...@g...com>

    To jest żałosne, i teraz każdy musi lecieć do oddziału zmienić na SMS jakby sie tego
    nie dało potweirdzić przez internet/telefon.

    Przynajmniej oddział w Krakowie na Słowackiego nie potrafi tego inaczej załatwić niż
    wizyta w oddziale, tak informował mnie przez telefon.

    Ja się nigdzie nie wybieram, będę używał zdefiniowanych i zaufanych.

  • 3. Data: 2012-10-04 08:16:14
    Od: pI <u...@1...pl>

    Wed, 3 Oct 2012 05:33:31 -0700 (PDT), na pl.biznes.banki, disnej
    napisał(a):

> [...]
    >
    > Przynajmniej oddział w Krakowie na Słowackiego nie potrafi tego inaczej załatwić
    niż wizyta w oddziale, tak informował mnie przez telefon.

    Przedwczoraj złożyłem dyspozycję w systemie, która właśnie na koniec
    uraczyła mnie komunikatem, że aby zdefiniować nr i powiadomienia SMS
    udaj się do oddziału (nr miałem wpisany w ustawieniach). Pomyślałem "a
    pieprzę to". Na drugi dzień rano, ktoś zatwierdził zmianę, jest ślad w
    historii i hasła SMS działają. Dobrze, że nie poszedłem ;)

    --
    pI

  • 4. Data: 2012-10-04 08:24:40
    Od: disnej <d...@g...com>

    > Przedwczoraj złożyłem dyspozycję w systemie, która właśnie na koniec
    >
    > uraczyła mnie komunikatem, że aby zdefiniować nr i powiadomienia SMS
    >
    > udaj się do oddziału (nr miałem wpisany w ustawieniach).

    Do mnie po 2-3 dniach zadzwonili z oddzialu zeby do nich przyjsc ...

  • 5. Data: 2012-10-04 08:51:29
    Od: pI <u...@1...pl>

    Wed, 3 Oct 2012 23:24:40 -0700 (PDT), na pl.biznes.banki, disnej
    napisał(a):

    > Do mnie po 2-3 dniach zadzwonili z oddzialu zeby do nich przyjsc ...

    Widać mój oddział wolał mnie nie oglądać ;)

    --
    pI

  • 6. Data: 2012-10-04 09:00:33
    Od: radar <s...@p...pl>

    W dniu 2012-10-04 08:24, disnej pisze:
    > Do mnie po 2-3 dniach zadzwonili z oddzialu zeby do nich przyjsc ...

    Dziękujemy za złożenie wniosku o zmianę sposobu uwierzytelnienia dostępu
    do konta osobistego.
    W celu zdefiniowania numeru telefonu do kodów SMS zapraszamy do naszego
    oddziału.

  • 7. Data: 2012-10-04 09:40:09
    Od: disnej <t...@g...com>

    W dniu czwartek, 4 października 2012 09:00:34 UTC+2 użytkownik radar napisał:

    > Dziękujemy za złożenie wniosku o zmianę sposobu uwierzytelnienia dostępu
    >
    > do konta osobistego.
    >
    > W celu zdefiniowania numeru telefonu do kodów SMS zapraszamy do naszego
    >
    > oddziału.

    przecież mają mój nr skoro do mnie dzwonili, poza tym jest ustawiony w systemie.