-
1. Data: 2013-03-05 07:33:50
Temat: BGŻO padło?
Od: xbartx <b...@h...net>
Wczoraj się akurat logowałem i nie było żadnego info o pracach albo coś
przegapiłem. Jeżeli nie było info i nie są to prace planowe - według mnie
nie są, bo nie ma podanej godziny o której się skończą, to takie pisanie
to jest już po prostu szczyt hipokryzji i bankowej tandety.
Resztki kasy im odpływają i tak ją chcą zatrzymać? ;)
-----
Witaj!
Jesteśmy w trakcie wprowadzania udoskonaleń naszego systemu
transakcyjnego. Wszystko po to, aby korzystanie z naszych usług było
jeszcze wygodniejsze. Dla bezpieczeństwa Twoich oszczędności robimy to
przy odłączonym dostępie dla naszych Klientów. Serdecznie przepraszamy za
tę niedogodność. Serwis powinien działać już wkrótce.
Dziękujemy za cierpliwość.
Jeśli potrzebujesz wsparcia, prosimy o kontakt z naszym Centrum Obsługi
Klienta pod numerem 801 280 280 lub 22 574 37 00, czynnym od poniedziałku
do piątku w godzinach od 8:00 do 22:00.
Zespół BGŻOptima
-----
--
xbartx
-
2. Data: 2013-03-05 07:58:48
Temat: Re: BGŻO padło?
Od: xbartx <b...@h...net>
Udało mi się zalogować i jest takie info:
-----
"Informujemy, że 05.03.2013 w godzinach 6:30-8:00 odbędą się prace
modernizacyjne. że 05.03.2013 w godzinach 6:30-8:00 odbędą się prace
modernizacyjne. W tym czasie system transakcyjny będzie niedostępny.
Centrum Obsługi Klienta pozostaje do Twojej dyspozycji w godzinach
8:00-22:00, od poniedziałku do piątku. Przepraszamy za utrudnienia."
-----
A wczoraj na pewno go nie było. Czyżby tam wszystko robiono w odwrotnej
kolejności niż zwykle? Czyli najpierw "pracę modernizacyjne" a jak się
skończą to wtedy o nich poinformujemy? Zaiste ciekawe koncepcja ;)
--
xbartx
-
3. Data: 2013-03-05 08:13:10
Temat: Re: BGŻO padło?
Od: TrzyLinie <t...@o...pl>
W dniu 2013-03-05 07:58, xbartx napisał(a):
> -----
> "Informujemy, że 05.03.2013 w godzinach 6:30-8:00 odbędą się prace
> modernizacyjne. że 05.03.2013 w godzinach 6:30-8:00 odbędą się prace
> modernizacyjne. W tym czasie system transakcyjny będzie niedostępny.
> Centrum Obsługi Klienta pozostaje do Twojej dyspozycji w godzinach
> 8:00-22:00, od poniedziałku do piątku. Przepraszamy za utrudnienia."
> -----
>
> A wczoraj na pewno go nie było. Czyżby tam wszystko robiono w odwrotnej
> kolejności niż zwykle? Czyli najpierw "pracę modernizacyjne" a jak się
> skończą to wtedy o nich poinformujemy? Zaiste ciekawe koncepcja ;)
Nie przeszkodziło im to zaspamować kilka minut po ósmej. To nie pierwszy
raz kiedy Optima nie działa rano do 8. Tak jakby nie chcieli wypuścić
tego dnia pierwszej sesji - czy od tego zależy ich płynność? ;)
--
TrzyLinie
-
4. Data: 2013-03-05 17:46:04
Temat: Re: BGŻO padło?
Od: xbartx <b...@h...net>
Dnia Tue, 05 Mar 2013 08:13:10 +0100, TrzyLinie napisał(a):
> Nie przeszkodziło im to zaspamować kilka minut po ósmej. To nie pierwszy
> raz kiedy Optima nie działa rano do 8. Tak jakby nie chcieli wypuścić
> tego dnia pierwszej sesji - czy od tego zależy ich płynność? ;)
Być może ale tłumaczenie się po fakcie zaplanowanym zmianami to już
śmieszność.
--
xbartx
-
5. Data: 2013-03-05 19:12:12
Temat: Re: BGŻO padło?
Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>
xbartx napisał(a) :
> Dnia Tue, 05 Mar 2013 08:13:10 +0100, TrzyLinie napisał(a):
>
>> Nie przeszkodziło im to zaspamować kilka minut po ósmej. To nie pierwszy
>> raz kiedy Optima nie działa rano do 8. Tak jakby nie chcieli wypuścić
>> tego dnia pierwszej sesji - czy od tego zależy ich płynność? ;)
>
> Być może ale tłumaczenie się po fakcie zaplanowanym zmianami to już
> śmieszność.
Poważna awaria była. Z dobrze poinformowanego źródła wiem.
--
Pozdrawiam
Zbyszek
PGP key: 0x1E6680DF
[Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończą mu się
wszystkie możliwości.]
-
6. Data: 2013-03-05 20:18:31
Temat: Re: BGŻO padło?
Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>
Zbynek Ltd. napisał(a) :
> xbartx napisał(a) :
>> Dnia Tue, 05 Mar 2013 08:13:10 +0100, TrzyLinie napisał(a):
>>
>>> Nie przeszkodziło im to zaspamować kilka minut po ósmej. To nie pierwszy
>>> raz kiedy Optima nie działa rano do 8. Tak jakby nie chcieli wypuścić
>>> tego dnia pierwszej sesji - czy od tego zależy ich płynność? ;)
>>
>> Być może ale tłumaczenie się po fakcie zaplanowanym zmianami to już
>> śmieszność.
>
> Poważna awaria była. Z dobrze poinformowanego źródła wiem.
No dobra, dobrze poinformowane źródło to moja dedukcja, Watsonie ;-)
Skoro nagle nie działało, bez komunikatu, to musiała być poważna
awaria. I dla zamydlenia oczu, później umieszczono komunikat z datą
wsteczną.
--
Pozdrawiam
Zbyszek
PGP key: 0x1E6680DF
[Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończą mu się
wszystkie możliwości.]