  • 11. Data: 2011-12-06 14:03:59
    Temat: Re: BGŻOptima 8 lokat
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Xbartksie!

    We wtorek, 6 grudnia 2011, o godz. 14:30:28, napisałeś na temat: "BGŻOptima 8
    lokat"
    xbartx b...@h...net, news:jbl5dk$533$2@inews.gazeta.pl

    > Skoro nie pytałeś i nie testowałeś to czemu twierdzisz, że jest tak jak
    > Ci się wydaje?

    A dlaczego Ci się wydaje odwrotnie?

    > W GO/OF była np lokata na start czy tam powitalna na 10%, którą można
    > było założyć tylko raz.

    Bo jak Cię tam już złapali, to nie pozwolili na ucieczkę przelewem do innego
    banku? ;-))

    > I czemu to niby miałby być absurd?

    Lokaty założone i zlikwidowane po dwóch czy nawet jednym dniu.
    Brak możliwości ponownego ich założenia i setki praktycznie martwych kont.

    Jaki to byłby sens dla banku ograniczać sobie w ten sposób dopływ gotówki?!
    Po co było by to całe bankowe przedsięwzięcie?

    Jeżeli sądzisz, że założysz 8 lokat i następnie je zlikwidujesz, potem już
    takiej lokaty założyć nie będziesz mógł, to... To niech już tak pozostanie!
    Masz prawo myśleć i sądzić jak chcesz :))

    --
    Hej!
    TZ

    - Pająki zagraniczne są gryzące. -

  • 12. Data: 2011-12-06 15:48:44
    Od: Michał Pysz <p...@w...pl>

    > Skoro nie pytałeś i nie testowałeś to czemu twierdzisz, że jest tak jak
    > Ci się wydaje?
    Przecież to są lokaty jednodniowe, tworzy się je od nowa codziennie!

  • 13. Data: 2011-12-06 15:53:14
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 06 Dec 2011 15:03:59 +0100, TZ napisał(a):

    > Lokaty założone i zlikwidowane po dwóch czy nawet jednym dniu. Brak
    > możliwości ponownego ich założenia i setki praktycznie martwych kont.

    Ale to nie Twoje zmartwienie tylko banku.
    Do tej pory na grupie podawało się głównie rzeczy sprawdzone czyli albo
    zapis z regulaminu/oferty/promocji albo praktyczne testy grupowiczów.
    Wpadasz tutaj i piszesz o tym co Ci się wydaje. Zauważ, że jeżeli źle Ci
    się wydaje, to zwyczajnie kogoś możesz wprowadzić w błąd a tego raczej
    należałoby unikać. Tak ciężko to zrozumieć?

    Xenocide

  • 14. Data: 2011-12-06 15:54:46
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 06 Dec 2011 16:48:44 +0100, Michał Pysz napisał(a):

    > Przecież to są lokaty jednodniowe, tworzy się je od nowa codziennie!

    Wiem. Mi chodził o samo podejście do tematu.

    Xenocide

  • 15. Data: 2011-12-06 16:02:37
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Michał Pysz <p...@w...pl> writes:

    > Przecież to są lokaty jednodniowe, tworzy się je od nowa codziennie!

    No popatrz. Lokata powitalna w Meritum, czy lokata na start też były
    codzienne. Co prawda technicznie było to inaczej rozwiązane, ale to
    jakby nie ma znaczenia.
    KJ

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/

  • 16. Data: 2011-12-06 16:25:12
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Xbartksie!

    We wtorek, 6 grudnia 2011, o godz. 16:53:14, napisałeś na temat: "BGŻOptima 8
    lokat"
    xbartx b...@h...net, news:jbldpa$e8k$1@inews.gazeta.pl

    > Wpadasz tutaj i piszesz o tym co Ci się wydaje. Zauważ, że jeżeli źle Ci
    > się wydaje, to zwyczajnie kogoś możesz wprowadzić w błąd a tego raczej
    > należałoby unikać. Tak ciężko to zrozumieć?

    OK, ale pisałem: "niech już tak pozostanie".

    Powtórzę raz jeszcze, może trochę inaczej bo masz problem...
    W takim razie niech będzie twoje i niech każdy uważa za pewnik, że założenie
    8 lokat i ich zlikwidowanie będzie skutkowało niemożnością ponownego założenia
    lokaty jednodniowej.
    Teraz jesteś usatysfakcjonowany?

    PS.
    Ja pozostaję przy swoim zdaniu.
    EOT.

    --
    Hej!
    TZ

    - Magda pochodziła z chaty zabitej dechami. -

  • 17. Data: 2011-12-06 16:38:33
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    TZ <g...@t...cy[ROT13]> writes:

    [...]

    > 8 lokat i ich zlikwidowanie będzie skutkowało niemożnością ponownego założenia
> [...]

    Ale wiesz, że tu zupełnie nie o to chodzi? Tylko, o to, że podajesz coś
    kompletnie bez sprawdzenia?

    KJ
    PS. Zadałem pytanie pocztą wewnętrzną, zobaczymy co odpowiedzą.

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/
    Wiesz, tryb tekstowy w Linuksie ma się tak do DOSu
    jak F-117A do paralotni. (c) Dawid Kuroczko

  • 18. Data: 2011-12-06 16:48:32
    Od: " newsgrp" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    ja mam obecnie 5 zamkniętych i 4 aktywne, co daje łącznie już więcej niż 8.

  • 19. Data: 2011-12-06 17:18:17
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Kamilu!

    We wtorek, 6 grudnia 2011, o godz. 17:38:33, napisałeś na temat: "BGŻOptima 8
    lokat"
    Kamil Jońca k...@p...onet.pl, news:87ty5dsliu.fsf@alfa.kjonca

    > Ale wiesz, że tu zupełnie nie o to chodzi? Tylko, o to, że podajesz coś
    > kompletnie bez sprawdzenia?

    Bo tak to wynika z tego co jest napisane.
    I nigdzie nie piszą, że założenie tych 8 lokat jest operacją jednorazową.

    A jeżeli chodzi o "sprawdzenie".
    To masz przykład z przelewami przychodzącymi, że nic z tego nie wynika bo
    przychodzą jak chcą i jak się uda.

    ========
    Klient może posiadać jednocześnie do 8 (ośmiu) lokat terminowych otwieranych na
    okres jednego dnia z początkową kwotą kapitału nie większą niż 13 500 zł każda.
    =========

    Kluczowym słowem jest tu "jednocześnie".
    Jeżeli założę 8 lokat, zlikwiduję trzy to "jednocześnie" będę w posiadaniu
    pięciu lokat a nie ośmiu.
    Może co dla niektórych będę nadal w posiadaniu ośmiu lokat ;-)
    No cóż, każdy ma prawo rozumieć ten tekst tak jak chce ;-))

    --
    Hej!
    TZ

    - Na maturze wybrałem sobie temat wolny, bo lubię wolność -

  • 20. Data: 2011-12-06 17:37:47
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    TZ <g...@t...cy[ROT13]> writes:

    [...]
    > I nigdzie nie piszą, że założenie tych 8 lokat jest operacją jednorazową.
    Co ty nie powiesz.

    [...]

    > Klient może posiadać jednocześnie do 8 (ośmiu) lokat terminowych otwieranych na
    > okres jednego dnia z początkową kwotą kapitału nie większą niż 13 500 zł każda.
    =========
    No popatrz, sam to wczoraj zacytowałem

> [...]
    > Może co dla niektórych będę nadal w posiadaniu ośmiu lokat ;-)
    > No cóż, każdy ma prawo rozumieć ten tekst tak jak chce ;-))

    Ale wcześniej piszą:
    ======================
    ramach jednego Konta BGŻOptima możesz otworzyć maks. 8 takich lokat,

    Co można interpretować, że zdarzeń "otwarcia lokat przez klienta" może
    być maksymalnie 8.

    KJ

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/
    "Nie można wlecieć w trzecie tysiaclecie
    na drzwiach od stodoły" - biskup polowy WP Sławoj Leszek Głódź.