-
21. Data: 2011-12-09 15:55:04
Temat: Re: BGŻOptima coś optymistycznego
Od: notveryoldman <n...@g...pl>
W dniu 2011-12-09 16:45, Anna Kozłowska pisze:
> Jarek Andrzejewski<p...@g...com> napisał(a):
>> Wrócił. Z takim samym opisem :-)
>
>Do dzisiaj powinna zostać
> wprowadzona odpowiednia aktualizacja do systemu, która wyeliminuje nawet te
> pojedyncze przypadki.
Otóż dzisiejszy przelew BGŻOptima->Eurobank został wykonany poprawnie.
Optymistycznie trzeba przed weekendem napisać, że jest nieźle, bo Optima
dość szybko i skutecznie reaguje na zgłaszane problemy.
--
notveryoldman
-
22. Data: 2011-12-09 17:12:05
Temat: Re: BGŻOptima coś optymistycznego
Od: MK <m...@i...pl>
On 9 Gru, 16:55, notveryoldman <n...@g...pl>
wrote:
>
> Otóż dzisiejszy przelew BGŻOptima->Eurobank został wykonany poprawnie.
>
> Optymistycznie trzeba przed weekendem napisać, że jest nieźle, bo Optima
> dość szybko i skutecznie reaguje na zgłaszane problemy.
>
A co to za filozofia, wydlubujemy z bazy wszystkie rachunki powiazane
z numerem rozliczeniowym Eurobanku, sadzamy ludzi, a oni przeklepuja
nadawca -> odbiorca. Pewnie mozna byloby rozwiazac problem kompleksowo
przy tworzeniu pliku wsadowego, ze nadawca = odbiorca, ale raczej
sadze, ze to godziny ludzikow przy klawiaturze rozwiazaly problem :).
Ciekawe czy do innych bankow tez wysylaja prawidlowe dane, czy moze
pozostal tam 'rachunek powiazany' ;).
MK
-
23. Data: 2011-12-09 17:42:01
Temat: Re: BGŻOptima coś optymistycznego
Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>
W dniu 2011-12-08 20:59, Bogdan B. pisze:
> W dniu 2011-12-08 15:37, Kamil Jońca pisze:
>
>> Więc można powiedzieć, ze cała procedura zamknęła się w 3 dniach
>> roboczych, nie wiem na ile moje przypomnienie się miało na to wpływ.
>
> U mnie się to nie zmieściło chociaż początek ten sam,
> ale bez przypominania. Zobaczymy co jutro.
No i coś się faktyczne zmieniło.
Teraz nie mogę zlecić przelewu ani na stary rachunek powiązany, ani nowy
@#$(*&^%$&*(*&^%$#$%^&!!!
-
24. Data: 2011-12-09 18:19:06
Temat: Re: BGŻOptima coś optymistycznego
Od: SQLwiel <w...@g...com>
W dniu 2011-12-09 16:45, Anna Kozłowska pisze:
> nam tylko przeprosić wszystkich za te chwilowe niedogodności. Podkreślam, że
> nie miały one żadnego wpływu na oszczędności, które zarabiają dla naszych
> Klientów każdego dnia.
P...enie kotka przy pomocy młotka.
Moje oszczędności nie zarabiały zgodnie z Waszymi obietnicami, bo z
powodu niekompetencji i nieudolności Waszych pożal się Boże informatyków
nie byłem w stanie przez dwa dni założyć lokat.
SQLwiel.
-
25. Data: 2011-12-09 18:57:57
Temat: Re: BGŻOptima coś optymistycznego
Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>
W dniu 2011-12-09 16:45, Anna Kozłowska pisze:
> W pojedynczych przypadkach mogło zdarzyć się, że przelew został odrzucony, z
> uwagi na konfigurację płatności w systemie ELIXIR. Do dzisiaj powinna zostać
> wprowadzona odpowiednia aktualizacja do systemu, która wyeliminuje nawet te
> pojedyncze przypadki.
To już było.