  • 1. Data: 2005-05-05 19:18:42
    Temat: BIK
    Od: "bombel21" <b...@w...pl>

    Witam
    Szanowni grupowicze mam jedno proste pytanie gdzie wziąć kredyt konsumpcyjny
    aby ta instytucja (bank) która mi go da nie sprawdzała mnie w BIK'u, mam
    pewną zaległość którą spłaca m bardzo powoli a pilnie potrzebuje małej
    gotóweczki macie jakieś pomysły z góry dzięki

  • 2. Data: 2005-05-08 19:33:54
    Temat: Re: BIK
    Od: Zbigniew <z...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 5 May 2005 21:18:42 +0200, bombel21 <b...@w...pl> napisał:

    > Witam
    > Szanowni grupowicze mam jedno proste pytanie gdzie wzi?ae kredyt
    > konsumpcyjny
    > aby ta instytucja (bank) która mi go da nie sprawdza?a mnie w BIK'u, mam
    > pewn? zaleg?o?ae któr? sp?aca m bardzo powoli a pilnie potrzebuje ma?ej
    > gotóweczki macie jakie? pomys?y z góry dzi?ki

    Więcej szczegółów. Tak się nie da nic powiedzieć

    Pozdrawiam
    Zbyszek

  • 3. Data: 2005-05-10 14:14:20
    Od: "pko4444" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Zbigniew" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    Dnia Thu, 5 May 2005 21:18:42 +0200, bombel21 <b...@w...pl> napisał:

    > Witam
    > Szanowni grupowicze mam jedno proste pytanie gdzie wzi?a kredyt
    > konsumpcyjny
    > aby ta instytucja (bank) która mi go da nie sprawdza3a mnie w BIK'u, mam
    > pewn? zaleg3o?a któr? sp3aca m bardzo powoli a pilnie potrzebuje ma3ej
    > gotóweczki macie jakie? pomys3y z góry dzieki

    Z BIK korzysta około 13 Banków więc masz szansę.

    Pozdro

  • 4. Data: 2005-05-10 16:09:23
    Od: "D" <d...@o...pl>

    > Z BIK korzysta około 13 Banków więc masz szansę.

    tylko 13? a z czego korzystaja pozostale banki aby zweryfikowac
    wnioskodawce?

    Domino

  • 5. Data: 2005-05-12 15:54:05
    Od: "bombel21" <b...@w...pl>

    Więcej szczegółów ...
    Figuruje w BIK jako zadłużony a potrzebuje gotóweczki aby spłacić pewien
    kredycik