  • 1. Data: 2006-04-20 15:26:39
    Temat: BIK, SKOK i zyrowanie kredytu
    Od: "Tomek" <p...@p...onet.pl>

    Kiedys dawno temu podzyrowalem kredyt w SKOKu. Po pewnym czasie dluznik przestal
    splacac kredyt. Zyrantow bylo 3, 2 informowal o tym ze kredytobiorca nie splaca
    kredytu, mnie nie. Dowiedzialem sie o tym dopiero, kiedy SKOK wymowil kredyt i
    zazadal natychmiasotwej splaty - byla to pierwsza informacja od SKOKu.
    Poprosilem o wyjasnienie sprawy i ucichlo. Wiem ze kredyt zostal juz splacony,
    natomiast znajduje sie w BIK jako niezetelny klient. Co teraz mozna z tym zrobic?
    Dziekuje za pomoc, Tomek

  • 2. Data: 2006-04-22 17:40:07
    Temat: Re: BIK, SKOK i zyrowanie kredytu
    Od: "beka-sky" <c...@i...net.pl>

    Użytkownik "Tomek" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > splacony,
    > natomiast znajduje sie w BIK jako niezetelny klient. Co teraz mozna z tym

    Pismo oficjalne do skoku + kserokopie ze zostalo splacone
    i nekać aż do skutku
    skok wogole nie wysyla aktualizacji do biku
    mnie zaskoczyla sprawa sprzed 3 lat

    --
    ________
    beka-sky |