  • 1. Data: 2004-10-20 07:44:03
    Temat: BIK - raport - jak rozumiec jeden z zapisow
    Od: #Dan# <d...@p...pl>

    Witam,

    Łącznie z dziewczyną wysłaliśmy do BIKu zapytanie. Po 2
    tygodniach otrzymaliśmy przesyłki, gdzie co ciekawe o mnie
    mimo, że posiadam kilka kredytów (Lukas, AIG, Pekao, BZWBK)
    nic o nich nie wiedzą - mają tylko jedno zapytanie.
    Niepokoi mnie jednak zapis w raporcie mojej dziewczyny.
    Jestem tam wymieniony kredyt. Status płatności wpisany jako
    normalny, najgorszy status płatności również jako normalny,
    historia płatności jako 00. Czyli niby wszystko OK. Ale
    poniżej w dziale Kapitał i Odsetki wpisane są 2 pola:
    Niespłacona kwota ostatniej raty kapitałowej i odsetkowej.
    Czy to znaczy, że ten kredyt nie został zamknięty?
    Co ciekawsze, w banku twierdzą, że wszystko jest OK. i niby
    po sprawdzeniu przez nich w BIKu (w ciągu 1 dnia?) mówią, że
    ,,ich" wpisu tam nie ma i nie mają co korygować. I jeszcze
    jedno, pracownica tego banku stwierdziła, że jest inny wpis
    (zaległość w płatności) na całkiem inną kwotę z innego banku
    - takiego, którego nie ma nawet w raporcie BIKu, który
    otrzymaliśmy - czy to możliwe? Możliwe, aby bank otrzymywał
    inne (pełniejsze) dane niż konsument?

    pozdrawiam i prosze o rade
    Dan