  • 11. Data: 2013-10-24 00:17:21
    Temat: Re: BIK vs KRD
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-10-23 21:38, RobertS pisze:

    > zagladają wszędzie, jeżeli masz BIK ok ale zawalone inne bazy to
    > marne szanse na kredyt w banku

    Śmiem twierdzić, że nie masz racji. Siedząc ostatnio w KRD z
    długiem ca 1 000 PLN miałem okazję wziąć 3 kredyty.

    Ale już Ramirent i telewizja jedna powiedziała mi proszę spadać.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 12. Data: 2013-10-24 07:44:01
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> writes:

    > Śmiem twierdzić, że nie masz racji. Siedząc ostatnio w KRD z długiem
    Śmiem twierdzić, że to zależy od banku.
    NIektóre nauczyły się współpracować w z BI*G*ami a niektóre jeszcze
    nie. Bo nie było takiego parcie (w końcu mają BIK) ...
    > ca 1 000 PLN miałem okazję wziąć 3 kredyty.
    >
    > Ale już Ramirent i telewizja jedna powiedziała mi proszę spadać.
    ... jak w przypadku innych podmiotów, które nie miały dostępu do żadnych
    tego typu baz i musiały dawno już nauczyć się współpracować z BI*G*ami

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    Horace's best ode would not please a young woman as much as the mediocre