  • 31. Data: 2006-07-12 13:50:35
    Temat: Re: BO| - opłaty za wypłate w bankomatach innch banków
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

    w kazdym razie jak otrzymasz jakas odpowiedz od banku/arbitra bankowego lub
    innej instytucji to pochwal sie na grupie albo napisz na prova....

    moze zrobimy z tego ladna informacje prasowa, oczywiscie jezeli bedziesz
    mial takie zyczenie ;-))

    pozdrawiam
    i zycze powodzenia w walce z bankiem
    RobertS

    p.s.
    obowiazek posiadania konta osobistego w banku, w ktorym ma sie kredyt
    hipoteczny jest NIEZGODNY z prawem, niestety wyrok nie jest prawomocny, gdyz
    banki sie odwolaly od tej decyzji...

  • 32. Data: 2006-07-12 18:22:02
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "janke" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Robert" <r...@a...pl> napisał w wiadomości

    > można mieć jeszcze konto w fortisie za 8pln/mc (7+1)
    >
    > nie zmienia to faktu, że nie jest to tanio, ale i nie jest to 15-20
    > złotych płacone za jakość bepehahaha ;)

    VWB dla wyplat >=400zl darmo, dla <400 1,5zl, a koszt konta
    5zl./mies.(e-direkt).Dodatkowo Pluskonto z oprocentowaniem tak jak konta
    oszczednosciowe, ale mozna z niego robic dowolna liczbe bezplatnych
    przelewow.

  • 33. Data: 2006-07-13 08:58:06
    Temat: Re: BOŚ - opłaty za wypłate w bankomatach innch banków
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> wrote:
    > Zaraz Cię dopadnie połowa pbb z pretensjami, że nie dbasz o rachunek
    > ekonomiczny banku. :-))))

    ciiiiii ;) bo wiesz ze mnie to do bani klient (moza poza 1 -2 bankami) ;)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Banki nie mają dla nas tajemnic!