  • 1. Data: 2004-09-16 09:09:10
    Temat: [BP Sezam] - Historia z opóźnieniem
    Od: "Tomasz Skorupa" <s...@o...na.liste>

    Witam,

    Czy Wam też po ostatnich zmianach w Sezamie historia rachunku
    przestała działać online?
    Przelewów wczoraj wykonanych nie ma dziś w historii.

    Pozdrawiam,
    Tomasz Skorupa

  • 2. Data: 2004-09-16 09:46:36
    Temat: Re: [BP Sezam] - Historia z opóźnieniem
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Witam,
    >
    > Czy Wam też po ostatnich zmianach w Sezamie historia rachunku
    > przestała działać online?
    > Przelewów wczoraj wykonanych nie ma dziś w historii.

    Przelewów akurat wczoraj nie robiłem, ale niewątpliwie coś tam majstrują bo na KK mam

    znowu zero.zero.
    Sytuacja jest dynamiczna, wszak to dynamiczny bank i jak to było: "lider bankowości
    internetowej" :-)

    Jacek

  • 3. Data: 2004-09-16 10:34:01
    Od: SebCz <a...@K...pl>

    Ja to już tam nawet nie mam konta, a cały czas dostaję smsy o
    niezrealizowanym zleceniu, z powodu braku środków na (nieistniejącycm)
    rachunku. Musiałem wykonać zaledwie dwa telefony (pierwszy z reklamacją,
    drugi z reklamacją niezrealizowanej reklamacji) i... dostałem maila, że
    już wszystko powinno grać. Faktycznie gra - dalej otrzymuję smsy. :))))

    Jak to było z tym 'hahaha' ? :)
    --
    ---
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2004-09-16 10:35:36
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Tomasz Skorupa napisał:

    > Czy Wam też po ostatnich zmianach w Sezamie historia rachunku
    > przestała działać online?
    > Przelewów wczoraj wykonanych nie ma dziś w historii.

    To normalka. Musisz sie przyzwyczaic. W koncu BePeHahahaha wyznacza
    kierunki rozwoju bankowosci internetowej i niedlugo tak bedzie w kazdym
    banku. :-P

    Bartol

  • 5. Data: 2004-09-16 12:13:19
    Od: "Tomasz Skorupa" <s...@o...na.liste>

    "Bartol Partol" wrote
    > To normalka.

    Eee, do tej pory nie zauważyłem. Muszę przyznać że byłem pod
    dużym wrażeniem poprawy działania po przejściu ze starej wersji
    Sezama.

    > Musisz sie przyzwyczaic.

    Nigdy ;-)

    > W koncu BePeHahahaha wyznacza kierunki rozwoju bankowosci internetowej i
    > niedlugo tak bedzie w kazdym banku. :-P

    Który na dodatek będzie kobietą ;-)

    Pozdrawiam,
    Tomasz Skorupa

  • 6. Data: 2004-09-16 12:44:48
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    > Eee, do tej pory nie zauważyłem. Muszę przyznać że byłem pod
    > dużym wrażeniem poprawy działania po przejściu ze starej wersji
    > Sezama.

    To w starej bylo az tak zle? Fju, fju.

    > Nigdy ;-)

    Nigdy nie mow nigdy. ;-)

    Bartol

  • 7. Data: 2004-09-16 18:57:06
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Bo Middleware leży, co widac w sez@mie (MW:U).

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 8. Data: 2004-09-17 13:37:15
    Od: "Tomasz Skorupa" <s...@o...na.liste>

    "Marcin Nowakowski" wrote

    > Bo Middleware leży, co widac w sez@mie (MW:U).

    Mógłbyś drugą część zdania bardziej rozwinąć, nie bardzo wiem
    o co może Ci chodzić.
    Czy rejestr operacji też od Middleware zależy bo dziwne rzeczy to i
    owszem pokazuje.

    Pozdrawiam,
    Tomasz Skorupa

  • 9. Data: 2004-09-17 19:51:41
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-09-17 15:37, Użytkownik Tomasz Skorupa napisał:
> [...]
    > o co może Ci chodzić.
    > Czy rejestr operacji też od Middleware zależy bo dziwne rzeczy to i

    Middleware to "serwer" pośredniczący (zbierający dane i przetwarzający
    je na potrzeby PI) z różnych innych systemów (transakcje, karty itp.).
    Jeśli jego nie ma, to nie ma komunikacji (z tego co wiem, mogę się
    mylić) pomiędzy tymi systemami a PI, stąd m.in. brak rejestru (nie ma
    go skąd zaciągnąć).

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 10. Data: 2004-09-17 19:51:50
    Od: "Tomasz Skorupa" <s...@o...na.liste>

    > Mógłbyś drugą część zdania bardziej rozwinąć, nie bardzo wiem
    > o co może Ci chodzić.

    Już wiem dostałem wewnętrzną pocztą informację na temat
    opóźnień w historii.
    W skrócie w lewwym dolnym rogu po zalogowaniu do systemu
    widać jakże intuicyjne opisy:
    MW:U - system offline
    MW:Y - system online

    Pozdrawiam,