eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBPH 300zl, umowa kurier i przelewy wychodzaceBPH 300zl, umowa kurier i przelewy wychodzace
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!postnews.google.com!n5g2000vbf.googlegroups
    .com!not-for-mail
    From: ls <l...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: BPH 300zl, umowa kurier i przelewy wychodzace
    Date: Wed, 9 May 2012 01:54:47 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 23
    Message-ID: <0...@n...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 149.156.233.134
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1336553687 19330 127.0.0.1 (9 May 2012 08:54:47 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Wed, 9 May 2012 08:54:47 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: n5g2000vbf.googlegroups.com; posting-host=149.156.233.134;
    posting-account=SFTfEQoAAADVPUWAJXHLKqhmDoSXQtlU
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0;
    GTB7.2; .NET CLR 1.1.4322; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR
    3.0.04506.30; .NET CLR 3.0.04506.648; InfoPath.2; .NET CLR
    3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; OfficeLiveConnector.1.3;
    OfficeLivePatch.0.0; .NET4.0C; .NET4.0E; BRI/2;
    AskTbARS/5.14.1.20007),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:571399
    [ ukryj nagłówki ]

    Umowa kurierem w ostatnim tygodniu kwietnia.

    Po wlaniu kaski, zalogowaniu sie i zdefoniowaniu przelewow zaufanych,
    chcialem zrobic przelew testowy.

    Komunikat:
    "Przelew odrzucony.
    Transakcja obciążeniowa wymaga potwierdzenia (zgody) [ID: xxx]"

    Nie da sie zrobic przelewu, 2V zglosilem problem guzikiem "zglaszanie
    problemow" - brak odpowiedzi.
    Wczoraj telefon na infolinie - po kolei 3 panie probowaly cos zrobic,
    trzecia w koncu kazala dzwonic dzis do "dzialu odblokowujacego". Dzis
    pani po 20 minutach konsultacji polegla i kazala czekac, az ktos
    zadzwoni :(

    Ma ktos podobny problem?

    No i czy dostaliscie juz karty bankomatowe?

    --
    pozdr.
    ls

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1