  • Data: 2005-11-10 23:48:13
    Temat: [BPH] KK i dostęp przez net
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czołem Grupowiczom,
    Czy ktoś z Was ma w BPH dostęp do rachunku KK przez internet nie mając tam
    ROR?
    Dzisiaj zajrzałem do jednego z oddziałów banku żeby zapytać jaka jest
    procedura aktywacji kanału internetowego dla rachunku KK. No i się
    podziało....
    Doradczyni stwierdziła, że dla samej KK nie ma takiej możliwości, trzeba mieć
    ROR w BPH.
    Jakaś kobita zza ściany, nie wiem kto to był, bo tylko głos wydawała, to
    potwierdziła.
    Kiedy zapytałem z niedowierzaniem czy są pewne, kasjerka zawołała, że jest
    możliwość bez ROR, ale za dodatkową opłatą.
    Na co ja, że jakiś czas temu mieli zmiany w TOiP i mam wrażenie że opłatę za
    kanał internetowy znieśli.
    No i zapadła taka niezręczna cisza...
    Podsumowując, jedyną składną informacją jaką otrzymałem jest to, że
    powinienem zapytać w innym - większym oddziale lub na infolinii. Wole zapytać
    tu zanim zacznę poszukiwania informacji, na wypadek gdyby miało się okazać,
    że są to poszukiwania świętego graala. A pytania tylko trzy:
    1. Czy można mieć aktywny kanał internetowy mając wyłącznie KK
    Silver? /Obstawiam, że tak/
    2. Jak to najprościej aktywować?
    3. Czy jest pobierana opłata? /Obstawiam, że nie/
    Będę wdzięczny za powyższe informacje.

    Miłego dnia
    Tomek