  • 1. Data: 2005-10-10 21:38:15
    Temat: [BPH] Nowy Sez@m a Firefox
    Od: "Jarek [XLord71]" <j...@i...pl>

    Witam,
    czy coś jest nie tak z nowym komponentem pod Firefoxa. Zainstalowałem go
    ręcznie i mimo, że wyswietla status OK to za każdym razem gdy chcę podpisać
    jakiś przelew hasłem do klucza to wywala mi błąd.
    Czy ktoś z Was też to ma?
    Dzięki i dobranoc.
    Jarek

  • 2. Data: 2005-10-10 22:15:39
    Temat: Re: [BPH] Nowy Sez@m a Firefox
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2005-10-10 23:38, osobnik podający się za Jarek [XLord71], śmiał
    stwierdzić, iż:
    [...]
    > Czy ktoś z Was też to ma?

    Mam 1.0.7 i wszystko działa bez problemów.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 3. Data: 2005-10-11 04:55:45
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > Mam 1.0.7 i wszystko działa bez problemów.

    U mnie też

    Darek

  • 4. Data: 2005-10-11 06:16:43
    Od: Krzysztof <k...@s...800.pl>

    Jarek [XLord71] wrote:

> [...]
    > ręcznie i mimo, że wyswietla status OK to za każdym razem gdy chcę podpisać
    > jakiś przelew hasłem do klucza to wywala mi błąd.

    A pobrales kod smsowy?

    --
    Krzysztof
    no SiG

  • 5. Data: 2005-10-11 06:33:58
    Od: "Jarek [XLord71]" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <k...@s...800.pl> napisał w wiadomości
    > A pobrales kod smsowy?

    Nie bo chciałem wykonać przelew zdefiniowany a do tego nie trzeba.
    Musze chyba przeinstalować system bo cos mi sie gryzie Firefox z wtyczką.
    Przynajmniej taki komunikat wyświetla.
    Jarek

  • 6. Data: 2005-10-11 08:34:55
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2005-10-11 08:33, osobnik podający się za Jarek [XLord71], śmiał
    stwierdzić, iż:

    > Nie bo chciałem wykonać przelew zdefiniowany a do tego nie trzeba.
    > Musze chyba przeinstalować system bo cos mi sie gryzie Firefox z wtyczką.
    > Przynajmniej taki komunikat wyświetla.

    Nic nie da, wywal z katalogu plugins wtyczki BPH i zainstaluj ponownie.
    NA pewno gryzą się ze starym Tabbrowser Extension (jeśli korzystasz z
    niego) - u mnie pomógł upgrade do nowszej wersji.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 7. Data: 2005-10-11 09:38:54
    Od: "Jarek [XLord71]" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@U...net.pl> napisał w
    wiadomości news:diftfl$mkm$1@news.dialog.net.pl...
    > Nic nie da, wywal z katalogu plugins wtyczki BPH i zainstaluj ponownie.

    Wielkie dzięki. Tak zrobiłem i już jest wszystko OK.
    Pozdrawiam
    Jarek

  • 8. Data: 2005-10-11 21:01:08
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2005-10-11 11:38, osobnik podający się za Jarek [XLord71], śmiał
    stwierdzić, iż:

    > Wielkie dzięki. Tak zrobiłem i już jest wszystko OK.

    Nie ma za co, to jeden z "ficzerów" firefoxa - wszystkie wtyczki ładuje
    do pamięci i nie da się ich nadpisać.

    p.
    --
    Marcin Nowakowski