eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[BPH] Wszystko maja niezle popaprane › [BPH] Wszystko maja niezle popaprane
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.telbank.pl!not-for-mail
    From: "Fajas" <f...@e...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [BPH] Wszystko maja niezle popaprane
    Date: Fri, 15 Oct 2004 08:56:08 +0200
    Organization: BPTNet - http://www.telbank.pl
    Lines: 32
    Message-ID: <ckns6s$70a$1@news.telbank.pl>
    NNTP-Posting-Host: 195.136.48.40
    X-Trace: news.telbank.pl 1097823260 7178 195.136.48.40 (15 Oct 2004 06:54:20 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...telbank.pl
    NNTP-Posting-Date: 15 Oct 2004 06:54:20 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:320256
    [ ukryj nagłówki ]

    Jak na zakup jednej uslugi to niejasnosci ktore mnie spotkaly lekko za duzo
    jak na powazny bank.

    - Wniosek internetowy o KK przepadl bez wiesci
    - Wniosek zlozony w oddziale na podstawie historii innej KK bez problemu
    - Karta wyslana nie dotarla najprawdopodobniej poszla na adres
    korespodencyjny akademika w ktorym juz nie mieszkam 6 lat a maja go z czasow
    kiedy w tamtym okresie mialem ich ror
    - Reklamacja, przeniesienie wniosku duplikat karty, umowa slowna karta ma
    przyjsc do oddzialu banku i Opiekun Klienta zadzwoni do mnie z informacja,
    ze czeka na mnie.... mialo byc w trybie pilnym ;)
    - Mija 3 tygodnie cisza - telefon na infolinie obslugi kart: zapewnienia
    karta wyslana na adres korespodencyjny pytam czy na 100% umowa slowna byla
    inna Pan utwierdza mnie w przekonaniu, ze nie moze byc inaczej poniewaz taki
    ma adres wysylki w systemie...
    - Zapewnienia, ze ustali co sie stalo i oddzwoni
    - Cisza kolejne 2 dni ;)
    - Jeszcze jeden telefon na infolinie, ustalenia poprzednie nic nowego
    - Oki!kolejna wizyta w oddziale ;))) Juz 3 to dla mnie nieco za duzo ;)))
    wprawdzie milo bo w Zlotym Sezamie a z kompetencja to nie ma zbyt duzo
    wspolnego.
    - Zdziwienie.... Dysponentka zna soprawe ale niemoze sie ze mna
    skontaktowac: numer do pracy, numer do domu, e-mail, komorka niec nie
    skutkuje ;)))...
    - Pokazuje mi nasmarowany na kartce numer telefonu: stary numer z czasow
    studenckich nieuzywany od 6 lat (we wniosku podawalem aktualne dane)
    - Karta jest umowa podpisana, zobaczymy jak bedzie dalej mam nadzieje, ze
    nie bede musial sie juz nimi kontaktowac...

    Fajas


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1