eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › BPH, historia konta
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 13

  • 1. Data: 2005-03-22 16:26:34
    Temat: BPH, historia konta
    Od: scooby <s...@s...spam>

    "System bankowy nie odpowiedział w wymaganym czasie. Proszę spróbować
    ponownie." - yaaay!

    Sezam? Chyba raczej Groch - o sciane.


  • 2. Data: 2005-03-22 16:29:33
    Temat: Re: BPH, historia konta
    Od: "koala" <k...@p...fm>

    Witam,
    > "System bankowy nie odpowiedział w wymaganym czasie. Proszę spróbować
    > ponownie." - yaaay!
    >
    > Sezam? Chyba raczej Groch - o sciane.

    Sprawdziłeś czas i date? (coś takiego mi sie przytrafiło i to była data)

    Koala


  • 3. Data: 2005-03-22 19:19:28
    Temat: Re: BPH, historia konta
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik scooby napisał:
    > "System bankowy nie odpowiedział w wymaganym czasie. Proszę spróbować
    > ponownie." - yaaay!
    >
    > Sezam? Chyba raczej Groch - o sciane.

    Ech, szkoda gadac, mi dzisiaj nie pozwolil na dodanie nowego odbiorcy
    przelewow.

    Bartol


  • 4. Data: 2005-03-22 19:59:41
    Temat: Re: BPH, historia konta
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    scooby napisał(a):

    > "System bankowy nie odpowiedział w wymaganym czasie. Proszę spróbować
    > ponownie." - yaaay!
    >
    > Sezam? Chyba raczej Groch - o sciane.

    U mnie SOA#1


    --
    Markus Sprungk msprungk(at)post(KROPKA)pl
    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*
    *UWAGA!Adres mailowy w nagłówku zakodowany w ROT13*


  • 5. Data: 2005-03-22 20:55:19
    Temat: Re: BPH, historia konta
    Od: "Grzegorz Nowicki" <g...@h...pl>

    scooby <s...@s...spam> napisał(a):
    > "System bankowy nie odpowiedział w wymaganym czasie. Proszę spróbować
    > ponownie." - yaaay!
    >
    > Sezam? Chyba raczej Groch - o sciane.

    u mnie to samo, juz od paru dni nie moge dodac nowego odbiorce



  • 6. Data: 2005-03-23 10:59:26
    Temat: Re: BPH, historia konta
    Od: "BiLe" <b...@p...usun-to.onet.pl>

    Ja też od dwóch dni nie mogę przejżeć historii rachunku...
    Komunikat ten sam...

    Chyba sobie zadzwonię do nich.

    Leszek



  • 7. Data: 2005-03-23 17:25:16
    Temat: Re: BPH, historia konta
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik BiLe napisał:

    > Ja też od dwóch dni nie mogę przejżeć historii rachunku...
    > Komunikat ten sam...
    >
    > Chyba sobie zadzwonię do nich.

    Ja moge, ale nie moge dodac nowego odbiorcy. Nie bede do nich dzwonil,
    bo i tak bledy sa generowane losowo dla poszczegolnych klientow.
    Strasznie zaawansowany technologicznie musi byc ten ich system.

    Bartol


  • 8. Data: 2005-03-24 09:04:01
    Temat: Re: BPH, historia konta
    Od: "BiLe" <b...@p...usun-to.onet.pl>

    > Ja moge, ale nie moge dodac nowego odbiorcy. Nie bede do nich dzwonil, bo
    > i tak bledy sa generowane losowo dla poszczegolnych klientow. Strasznie
    > zaawansowany technologicznie musi byc ten ich system.

    To mi dzisiaj wygenerował nowy "błąd"... Chciałem znowu zobaczyć (jak
    zwykle) historię rachunku a tu pojawił mi się komunikat: "Nie posiadzasz
    uprawnień do wybranej funkcjonalności systemu" :/
    Kto da więcej :) ?

    Leszek




  • 9. Data: 2005-03-24 09:06:02
    Temat: Re: BPH, historia konta
    Od: "Tomasz Skorupa" <s...@o...na.liste>

    "koala" <k...@p...fm> wrote in message
    news:d1ph5c$c55$1@news.onet.pl...
    <....>
    > Sprawdziłeś czas i date? (coś takiego mi sie przytrafiło i to była data)

    Data u Ciebie czy u nich ;-) ?

    Ja również nie mogę od dwóch dni wejść do historii. Informacja jak u
    scooby'ego.
    Co Ciekawe poszedłem za Twoją radą i sprawdziłem datę i czas.
    Data się zgadza czas przestawiłem o 2 minuty do tyłu bo faktycznie się
    spieszył.
    Historii dalej nie widzę ale za to komunikat mi się zmienił.
    "Nie masz uprawnień do wybranej funkcji systemu" czy też podobnie bo nie
    zapisałem.

    Pozdrawiam,
    Tomasz Skorupa



  • 10. Data: 2005-03-24 09:06:38
    Temat: Re: BPH, historia konta
    Od: " frosh" <f...@g...pl>

    scooby <s...@s...spam> napisał(a):

    > "System bankowy nie odpowiedział w wymaganym czasie. Proszę spróbować
    > ponownie." - yaaay!
    >
    > Sezam? Chyba raczej Groch - o sciane.

    A u nie teraz: "Nie posiadasz uprawnień do wybranej funkcjonalności systemu"
    (Historia rachunku). Coś musiało im paść, bo to jest podstawowa funkcjonalność
    systemu.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1