  • 1. Data: 2004-08-02 15:47:40
    Temat: BPH i pre-paid
    Od: "HMM?" <p...@b...pl>

    Ostatnio w systemie interenetowym bph pojawiło się doładowanie pre-paid,
    próbowałem doładować telefon pop 25zł i "System bankowy nie odpowiedział w
    wymaganym czasie. Proszę spróbować ponownie." Próbowałem 2 razy.

  • 2. Data: 2004-08-02 15:51:48
    Temat: Re: BPH i pre-paid
    Od: "HMM?" <p...@b...pl>

    > Ostatnio w systemie interenetowym bph pojawiło się doładowanie pre-paid,
    > próbowałem doładować telefon pop 25zł i "System bankowy nie odpowiedział w
    > wymaganym czasie. Proszę spróbować ponownie." Próbowałem 2 razy.

    Dodatkowo w historii rachunku są uwzględnione te 25zł i pobrało je z konta. Co
    robić?

  • 3. Data: 2004-08-02 15:57:14
    Od: d...@p...onet.pl (Adam S.)

> [...]
    odpowiedział w
    > wymaganym czasie. Proszę spróbować ponownie." Próbowałem 2 razy.

    Czasami występuje coś takiego jak napisałeś. Sugeruję zadzwonić na 0801
    801 401. Przynajmniej dowiesz się na czym stoisz

    Pozdrawiam
    Adam

  • 4. Data: 2004-08-02 16:23:59
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Adam S. napisał:

    > pre-paid,
    > odpowiedział w
    >
    > Czasami występuje coś takiego jak napisałeś. Sugeruję zadzwonić na 0801
    > 801 401. Przynajmniej dowiesz się na czym stoisz

    Po prostu BePeHahahahaha.

    Bartol

  • 5. Data: 2004-08-04 10:32:09
    Od: "HMM?" <p...@b...pl>

    Po dwóch telefonach i dwóch dniach, zwrócili kasę z dopiskiem zwrot za błędne
    pobranie pre-paid.