eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBPH nie chce palnąć głupstwa w rozmowie z klientem...
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 4

  • 1. Data: 2005-04-14 17:43:47
    Temat: BPH nie chce palnąć głupstwa w rozmowie z klientem...
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    ... więc otworzył w Łodzi oddział, w którym można dogadać się migając.
    Info za dzisiejszym "Dziennikiem Łódzkim".

    --
    Jarek Andrzejewski


  • 2. Data: 2005-04-14 17:46:33
    Temat: Re: BPH nie chce palnšć głupstwa w rozmowie z klientem...
    Od: "Franz " <f...@g...pl>

    Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl> napisał(a):

    > .... więc otworzył w Łodzi oddział, w którym można dogadać się migając.
    > Info za dzisiejszym "Dziennikiem Łódzkim".

    A nie napisali od czego sie beda migac???

    Franz

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 3. Data: 2005-04-14 17:53:58
    Temat: Re: BPH nie chce palnšć głupstwa w rozmowie z klientem...
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-04-14 19:43- tak przynajmniej miał ustawiony zegar systemowy Jarek
    Andrzejewski, wyłuszczający(a) się następująco:
    > ... więc otworzył w Łodzi oddział, w którym można dogadać się migając.
    > Info za dzisiejszym "Dziennikiem Łódzkim".
    >

    W Polsce ponad 1 mln osób ma wady słuchu utrudniające komunikowanie się
    z innymi. Pomijając nawet aspekt etyczny, to wystarczająco duża grupa
    ludzi, aby brać ją pod uwagę przy robieniu interesów. Aż dziwne, że
    tylko jeden bank to zauważył.

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****
    **** and someone will make a better idiot ****
    **** ****
    **** yayco(yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com) ****


  • 4. Data: 2005-04-14 19:03:51
    Temat: Re: BPH nie chce palnšć głupstwa w rozmowie z klientem...
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "yayco" <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> napisał w wiadomości
    news:d3mb0f$3bq$2@nemesis.news.tpi.pl...
    > 2005-04-14 19:43- tak przynajmniej miał ustawiony zegar systemowy Jarek
    > Andrzejewski, wyłuszczający(a) się następująco:
    > > ... więc otworzył w Łodzi oddział, w którym można dogadać się migając.
    > > Info za dzisiejszym "Dziennikiem Łódzkim".
    >
    > W Polsce ponad 1 mln osób ma wady słuchu utrudniające komunikowanie się
    > z innymi. Pomijając nawet aspekt etyczny, to wystarczająco duża grupa
    > ludzi, aby brać ją pod uwagę przy robieniu interesów. Aż dziwne, że
    > tylko jeden bank to zauważył.

    Akurat w Lodzi nie byli pierwsi...
    II/O PKO BP mial obsluge migajaca juz kilka lat temu.

    --
    Pozdrowienia
    --
    Slawek Kos ---> s...@p...com

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1