-
1. Data: 2005-04-14 17:43:47
Temat: BPH nie chce palnąć głupstwa w rozmowie z klientem...
Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>
... więc otworzył w Łodzi oddział, w którym można dogadać się migając.
Info za dzisiejszym "Dziennikiem Łódzkim".
--
Jarek Andrzejewski
-
2. Data: 2005-04-14 17:46:33
Temat: Re: BPH nie chce palnšć głupstwa w rozmowie z klientem...
Od: "Franz " <f...@g...pl>
Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl> napisał(a):
> .... więc otworzył w Łodzi oddział, w którym można dogadać się migając.
> Info za dzisiejszym "Dziennikiem Łódzkim".
A nie napisali od czego sie beda migac???
Franz
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
3. Data: 2005-04-14 17:53:58
Temat: Re: BPH nie chce palnšć głupstwa w rozmowie z klientem...
Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>
2005-04-14 19:43- tak przynajmniej miał ustawiony zegar systemowy Jarek
Andrzejewski, wyłuszczający(a) się następująco:
> ... więc otworzył w Łodzi oddział, w którym można dogadać się migając.
> Info za dzisiejszym "Dziennikiem Łódzkim".
>
W Polsce ponad 1 mln osób ma wady słuchu utrudniające komunikowanie się
z innymi. Pomijając nawet aspekt etyczny, to wystarczająco duża grupa
ludzi, aby brać ją pod uwagę przy robieniu interesów. Aż dziwne, że
tylko jeden bank to zauważył.
--
**** ****
**** Make it idiot-proof ****
**** and someone will make a better idiot ****
**** ****
**** yayco(yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com) ****
-
4. Data: 2005-04-14 19:03:51
Temat: Re: BPH nie chce palnšć głupstwa w rozmowie z klientem...
Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>
Użytkownik "yayco" <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> napisał w wiadomości
news:d3mb0f$3bq$2@nemesis.news.tpi.pl...
> 2005-04-14 19:43- tak przynajmniej miał ustawiony zegar systemowy Jarek
> Andrzejewski, wyłuszczający(a) się następująco:
> > ... więc otworzył w Łodzi oddział, w którym można dogadać się migając.
> > Info za dzisiejszym "Dziennikiem Łódzkim".
>
> W Polsce ponad 1 mln osób ma wady słuchu utrudniające komunikowanie się
> z innymi. Pomijając nawet aspekt etyczny, to wystarczająco duża grupa
> ludzi, aby brać ją pod uwagę przy robieniu interesów. Aż dziwne, że
> tylko jeden bank to zauważył.
Akurat w Lodzi nie byli pierwsi...
II/O PKO BP mial obsluge migajaca juz kilka lat temu.
--
Pozdrowienia
--
Slawek Kos ---> s...@p...com