  • 11. Data: 2006-09-19 18:00:17
    Temat: Re: BPH - przegięli...
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Tak na tej stronie ale po zalogowaniu się.

    Aaaaaa ... w takim razie nie dziwię się takiej reakcji.
    Przebolałbym (może) przy jakimś bezpłatnym koncie,
    ale żeby za własne pieniądze być zmuszanym
    do oglądania marketolenia ... wyrazy współczucia ...

  • 12. Data: 2006-09-19 19:26:11
    Od: "piotronos" <t...@g...pl>

    S.T. <n...@p...onet.pl> napisał(a):

    > ale żeby za własne pieniądze być zmuszanym
    > do oglądania marketolenia ... wyrazy współczucia ...

    No wiesz pewnie nie kazdy jest tak zaawansowanym uzytkownikiem jak Ty i moim
    zdaniem to dobrze ze staraja sie uswiadomic klientow (tych mniej
    zaawansowanych) i zwrocic ich uwage na bezpieczenstwo. Chyba lepiej zobaczyc
    raz takie 'marketolenie' ale skorzystac z niego i miec bezpiecznego kompa. Ale
    to moje zdanie - 'zaawansowani uzytkownicy' maja pewnie inne.

  • 13. Data: 2006-09-19 21:59:04
    Od: "KaShMiRi" <x...@x...pl>

    Użytkownik "piotronos" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > Ale
    > to moje zdanie - 'zaawansowani uzytkownicy' maja pewnie inne.

    No żeby nie ten bank, to mojego kompa wirusy by zjadły! Żeby nie on, nawet
    bym nie wiedział o istnieniu oprogramowania antywiruusowego! A jakiż dobry i
    kochany jest bank, że pozwala mi kupić to oprogramowanie, mimo że akurat te
    dwa softy wypadają w testach najgorzej!...

    Doprowadzona do perfekcji sztuka srania klientowi na głowę.

  • 14. Data: 2006-09-20 09:08:42
    Od: Poke <"poke1{usun to oraz cyfry 1 i 2 z adresu}"@konto2.pl>

    Dnia 2006-09-19 21:26:11, piotronos napisał(a):

    > zwrocic ich uwage na bezpieczenstwo.

    LOL! Panda? Najgorszym antyvirem na swiecie?! LOL! :D
    --
    Pozdrowienia/Greetings,
    Poke

    Kredyt Bank i PKO to parodie instytucji finansowych

  • 15. Data: 2006-09-20 12:43:05
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Tue, 19 Sep 2006 23:59:04 +0200, w <eepp6j$r6t$1@news.interia.pl>, "KaShMiRi"
    <x...@x...pl> napisał(-a):

    > Doprowadzona do perfekcji sztuka srania klientowi na głowę.

    Piotronos złapał się? Złapał. Więc działa na takich klientów :)

  • 16. Data: 2006-09-22 17:38:36
    Od: "yaroog" <y...@g...pl>

    KaShMiRi <x...@x...pl> napisał(a):

> [...]
    > dwa softy wypadają w testach najgorzej!...
    >
    > Doprowadzona do perfekcji sztuka srania klientowi na głowę.

    http://www.pandasoftware.com.pl/produktyhome/platinu
    m2006/
    http://www.pspolska.com.pl/onas/nagrody/
    http://www.antivirenkit.pl/avkvsavkis/index.html

    podaj linki do wynikow tych kiepskich testow. badz merytoryczny lub przestan
    wypowiadac sie na tematy o ktorych nie masz pojecia.

  • 17. Data: 2006-09-25 09:17:46
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 19 Sep 2006 15:17:32 +0200, r...@a...net.pl napisał(a):
    > Siłą ci w tym parabanku założyli konto i je utrzymują czy o co chodzi? ;D

    Chodzi o to, że po prostu przegięli - tak chamskiej próby wciśnięcia
    klientom gównianego produktu trzeciej firmy jeszcze nie widziałem...

    Co do samego banku - ja jestem z ich usług zadowolony, bo mimo psioczących
    tu paru osób sez@m jest bardzo wygodny i wiele systemów z innych banków do
    pięt mu nie sięga...

    Jeśli nie widzisz niczego złego w próbie skłonienia klienta do zamówienia
    niepotrzebnego produktu - to raczej z Tobą coś nie w porządku...
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 18. Data: 2006-09-25 09:41:46
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 19 Sep 2006 19:26:11 +0000 (UTC), piotronos napisał(a):

    > No wiesz pewnie nie kazdy jest tak zaawansowanym uzytkownikiem jak Ty i moim
    > zdaniem to dobrze ze staraja sie uswiadomic klientow (tych mniej
    > zaawansowanych) i zwrocic ich uwage na bezpieczenstwo.

    Chyba nie doczytałeś tego co pisałem... To nie jest "uświadomienie", tylko
    chamska próba wciśnięcia produktu! Przyciski "przypomnij później" i
    "Podpisz (zamówienie)"...

    > Chyba lepiej zobaczyc raz takie 'marketolenie'

    Nie raz tylko non-stop. Nie klikam w "przypomnij później", bo nie mam ochoty
    tego czegoś zobaczyć ponownie.
    > ale skorzystac z niego i miec bezpiecznego kompa. Ale
    > to moje zdanie - 'zaawansowani uzytkownicy' maja pewnie inne.

    BPH niech się zajmie usługami bankowymi, a nie wciskaniem na siłę
    dziadowskiego antywirusa.

    Pozdrawiam,

  • 19. Data: 2006-09-25 11:44:54
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Mon, 25 Sep 2006 09:17:46 +0000 (UTC), w <s...@r...sc>,
    Jacek Osiecki <j...@c...pl> napisał(-a):

    > Jeśli nie widzisz niczego złego w próbie skłonienia klienta do zamówienia
    > niepotrzebnego produktu - to raczej z Tobą coś nie w porządku...

    Jeżeli ktoś ma konto w takim gniocie jak BPH -- to nie wiem czy ma prawo
    czemukolwiek się dziwić. Jeżeli tego nie spodziewałeś się, to chyba coś z toba
    nie porządku...

  • 20. Data: 2006-09-26 12:41:43
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 19 Sep 2006 14:23:29 +0200, Fajas napisał(a):
    > Wyluzuj i nie bluzgaj bo to jeszcze gorzej swiadczy o Tobie niz jakas tam
    > reklama o BPH.

    Nie "jakaś tam reklama o BPH", tylko próba doprowadzenia do niekorzystnego
    rozporządzania mieniem. Czytaj uważniej...