eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBPH przyjaźń procentuje czyli, czy bank może nie dotrzymać warunków oferty? › BPH przyjaźń procentuje czyli, czy bank może nie dotrzymać warunków oferty?
    From: "mareK" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: BPH przyjaźń procentuje czyli, czy bank może nie dotrzymać warunków
    oferty?
    Date: Fri, 30 Jan 2009 20:24:29 +0100

    W listopadzie BPH miał oferte "przyjaźń procentuje" gdzie rekomendowany i
    rekomendujący pod warunkiem załozenia lokaty o tym samym czasie trwania
    mogli dostać na 12 mcy 8+2ekstra=10%.
    Oczywiście rekomendowany musiał byc nowym klientem BPH.
    Rekomendujący wypełniał specjalny certyfikat, który składał rekomendowany
    przy zakładaniu lokaty.
    Wydawanie certyfikatów miało być do 31.12 ale ważność certyfikatu do 31.01
    co gwarantował podpisem na certyfikacie dyrektor BPH Andrzej Budasz.

    Po obniżeniu stóp przez RPP , bank skrócił czas wydawania tych certyfikatów
    do 19.12.08.
    Obniżył oprocentowanie 1.01.09 do 6% i wprowadził nową ofertę "przyjaźń
    procentuje bis", gdzie oczywiście zmniejszono % do 6+2 i takie było na
    nowych certyfikatach ważnych do 13.02.09.

    2.01.09 jeden mój rekomendowany założył lokate jeszcze bez problemu na
    stary certyfikat ważny do 31.01.09 na 10%. Dwa dni temu dzwoniłem do odziału
    upewniając się , że kolejny rekomendowany może ze starym, ale ważnym
    certyfikatem założyć lokate na 10%, bo co prawda RPP znowu obniżyła % , ale
    oferta z lokatą 8+2% na certyfikacie, terminem ważności 31.1.09 i podpisem
    dyrektora BPH chyba zobowiązuje, otrzymałem odpowiedź, tak oczywiście
    założymy taką lokate.
    Problem wynikł dziś ,gdy ten sam pracownik w oddziale powiedział, że od rana
    mają inne wytyczne i mogą założyć lokate tylko na 4+ 2% , bo dziś obniżyli
    znowu oprocentowanie i coś tam, że to od niego to nie zależy, a ma mówic, że
    oprocentowanie na certyfikacie jest tylko przykładowe.
    Złożyłem reklamacje, pracownik potwierdził fakty + dołączyłem ksero
    certyfikatu.

    Jesli odpowiedzą szybko i pozytywnie, to nie ma sprawy, może pracownik źle
    zinterpretował polecenia zwierzchnika.
    Gorzej jezeli odpowiedzą ,że ich oferta potwierdzona na certyfikacie
    podpisem dyrektora, nie ma znaczenia i nikt ich nie zmusi do założenia
    lokaty na 10%.
    Czy ktoś ma pomysł, co w takiej sytuacji zrobić?
    I drugi problem na reklamacje mają podobno 90 dni, przeciez nikt nie będzie
    czekał z pieniędzmi w kieszeni, aż pare miesięcy?

    A jeszcze z ciekawostek wprowadzili nowa oferte "przyjaźń procentuje plus",
    z nowymi certyfikatami 4+4% na rok ważne do 20 .02.09 ,ale kwota od 1000zł
    do 10000zł i kupa dodatkowywych warunków, ROR, regularne wpłaty, czego
    wcześniej nie było.

    Pzdr
    mareK